Mies jolla ei ole mikroa?
Mitä ajatuksia herättää mies kenen kotona ei ole mikroa?
Tulee vain mieleen joku salaliittoteoreetikko
Kommentit (58)
Ei halua ciata kuuntelemaan n-sanan käyttöään
Sille ei voi tulla o-mikron! Höh, höh.
Tuskin edes huomaisin koko asiaa kovin nopeasti.
Tuntemallani ammattikokilla ei ole mikroa, ei suostu käyttämään. Kaikki pitää valmistaa ja lämmittää hellalla tai uunissa.
Ei ole välttämättä mitään erityistä syytä. Itselläni ei ollut pitkään, kun muutin ulkomailta takaisin, eikä ollut varaa ostaa kaikkea heti. Eikä sielläkään ollut kimppakämpässä ollut. Olin tottunut mikrottomuuteen, enkä siis osannut kaivata sitä. Nyt en kyllä enää luopuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole välttämättä mitään erityistä syytä. Itselläni ei ollut pitkään, kun muutin ulkomailta takaisin, eikä ollut varaa ostaa kaikkea heti. Eikä sielläkään ollut kimppakämpässä ollut. Olin tottunut mikrottomuuteen, enkä siis osannut kaivata sitä. Nyt en kyllä enää luopuisi.
Jatkan vielä, että olen siis nainen, mutta jotenkin totun helposti olemaan ilman erilaisia asioita, enkä vaan saa aikaan ostaa, vaikka olisi rahaakin. Yhden ulkomaan vaihto-opiskeluvuoden olin ilman jääkaappia, kun sellaista ei asuntolahuoneessa ollut. Meni se niinkin.
Mulla ei ole. Uunissa ja hellalla tulee paremman makuista.
Mulle mikrottomuus on ok, mutta jos miehellä olisi mikro, muttei uunia, niin ajattelisin uusavuttomaksi.
Mun kotiin tuli mikro, kun toinen lapsi ei suostunut syömään rintaa ja maito piti lämmittää. Olin tuolloin 34v. Ei vaan ollut tarvetta aiemmin.
Vain vauvasuut syö mikroruokaa. Itse en ole ostanut mikroa aikuisiällä. Turhaakin turhempi hökötys. Mikään siinä valmistettu ruoka ei maistu hyvälle.
Ei mikroa kiitos, on kyllä mutta en tykkää käyttää, en edes tiedä mihin voisin käyttää
Ainoa asia mihin mikroa tarvin on jäätelön sulattaminen, kun tykkään pehmeästä.
Parempi kuin että söisi pelkkää mikro ruokaa
ei mullakaan oo mikroa ja oon nainen.
Ei mullakaan ole, olen 45 v nainen. En vaan tee mitään sellaisella, tykkään lämmittääkin ruoat enemmin pannulla.
Jos on jäänyt ruokaa ylimäärin, niin yleensä lämmitän sen mieluummin paistinpannulla kuin mikrossa.
Keitot lämmitän kuitenkin mikrossa.
Varmaan mulle eka ajatus olisi, että hän on erittäin hyvä kokki, jopa ammattilainen. Sitten kyllä olisi varmaan aikamoinen antikliimaksi, jos kävisi ilmi, että mies onkin vain juntti, joka syö lenkkimakkaransa ja roiskeläppänsä kylmänä... 😂
Ei herätä mitään ajatuksia.