Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippituoli: Pisin saikutuksesi? Oliko jälkeenpäin huono omatunto?

Vierailija
24.03.2022 |

Mulla 8 pv.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran saikutin väärästä syystä ja siitä on huono omatunto. Toisin sanoen siirsin hankalat työtehtävät muille. Aikaa siitä on jo yli vuosikymmen ja olen oppinut nyt kantamaan vastuuni.

Vierailija
22/27 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6vkoa, josta kyllä tein erillisellä kirjalliselka suostumuksellani etätöitä 3 viikkoa. Välilevy pullahti, ja toinen jalka halvaantui väliaikaisesti. Ei ollut kipuja ei mitään muita oireita, mutta kesti aikansa että jalka alkoi toimimaan. JA EI, ei ollut morkkista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 pv koronan vuoksi

Vierailija
24/27 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullekin näemmä pitää vääntää ratakiskosta: saikuttelu = sairasloman hakeminen ilman oikeaa tarvetta.

En tiennytkään että tämä on jokin ilmiö. En koskaan ole ollut poissa töistä ilman oikeaa syytä.

Vierailija
25/27 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nuorempana yli kymmenen vuotta sitten. Oli jo silloin käytössä pienissä flunssissa olla esimiehen luvalla sairaslomalla, ja mulla oli yks aamu naamassa ihan järkyttävän kokoinen finni enkä kehdannut mennä. Soitin pomolle, että olen kipeä ja olin siis toisenkin päivän ettei olisi niin epäilyttävää. Oli huono omatunto ja on vieläkin, hävettää.

On sitä finniahdistusta ollut vuosien varrella edelleenkin, mutta en tosiaan sen takia kehtaisi saikutella enää. Korona-aika on helpottanut ahdistusta kummasti, koska etätyöt ja maskit :D

Vierailija
26/27 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3vko, ei ole ollut huono omatunto.

Vierailija
27/27 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-kaveri Anne saikutti joka vuosi 4-5 kuukautta pienissä pätkissä. Hän ei siis ollut koskaan sairaana, eli ainoastaan saikutti. Kunnalla meni läpi monta vuotta mutta kun pomo vaihtui, sai Anne potkut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme