Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesit, että on aika erota?

Vierailija
24.03.2022 |

Tuntuu, että olen jatkuvasti ärtynyt eikä puolison seura kiinnosta eikä varsinkaan piristä. Olemme lähes aina kotona, pieni asunto, muutto isompaan ei taloudellisista syistä ole realistinen vielä pitkään aikaan. Riidellään melko usein, ei oikein huvita mikään yhteinen tekeminen. On alkanut tuntua että arvoissakin on joitain aika isoja eroja ainakin mitä tulee vaikkapa rahan käyttöön. Kuitenkin meitä yhdistää huumorintaju sekä osittain samankaltainen elämänkatsomus, mikä ei ehkä ole se ihan perinteisin, harvoin tapaa samankaltaisia ihmisiä. Emme halua perhettä tai juuri mitään omaisuutta esimerkiksi eli lapsia taikka asuntolainaa meillä ei ole.

Mutta rehellisesti sanottuna tuntuu, että puoliso on enemmän ystävä kuin rakastettu. Ja että hän tuo minusta huonot puolet esiin samoin kuin minä hänestä. En tiedä, milloin pitäisi vain luovuttaa.

Tietääkö sen varmasti, milloin on syytä erota ja milloin suhteella vielä on potentiaalia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee on ollut liikaa palstalla ja luulee että avuliaisuus on veetuilua. Niin voi käydä meistä kaikille.

Vierailija
22/25 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä hakutoiminnolla muutama ketju aiheesta

https://www.vauva.fi/haku?search_term=mist%C3%A4+tiet%C3%A4%C3%A4+erota…

Mun mielestä tänne avattiin jo aiemmin päivällä just samanlainen ketju.

Jahas eikö samoista aiheista saa uudelleen keskustella? On täällä aika monta Ukraina- ja korona-aiheista aloitustakin ollut. En päivystä palstalla jatkuvasti itse, mutta kiitos nyt tiedosta...

Ap

Härregyyd, ei tarvitse ottaa itseensä. Yritin vaan olla avulias että voit lukea muidenkin kokemuksia. Aika tavallista on monella palstalla linkata jo olemassa olevia aiheita ja jos itse eroa miettisin niin varmaan lukisin kyllä kiitollisena ne kaikki läpi vaikka olisikin uusi lanka tulilla. Tsemppiä vaan jatkoon ja toivottavasti vähän vähemmän kyynisellä asenteella.

Osaan ihan googlata, kyllä tuo sinun piiloveetuilusi paistaa läpi. Tsemppiä sinullekin siihen että jatkossa ehkä itsekin tajuat mitä eroa on lukea vanhoja keskusteluja kuin osallistua keskusteluun itse!

Ap

Tarkoitin kylläkin että voit saada molemmat: lukea vanhat ketjut ja osallistua tähän uuteen. Ehkä niissä vanhoissa joku sanoo jotain sellaista mikä sullekin kolahtaa. Ainakin mulle parisuhteen loppuminen on sen verran iso juttu että käännän kyllä kaikki kivet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas eikö samoista aiheista saa uudelleen keskustella? On täällä aika monta Ukraina- ja korona-aiheista aloitustakin ollut. En päivystä palstalla jatkuvasti itse, mutta kiitos nyt tiedosta...

Ap

Härregyyd, ei tarvitse ottaa itseensä. Yritin vaan olla avulias että voit lukea muidenkin kokemuksia. Aika tavallista on monella palstalla linkata jo olemassa olevia aiheita ja jos itse eroa miettisin niin varmaan lukisin kyllä kiitollisena ne kaikki läpi vaikka olisikin uusi lanka tulilla. Tsemppiä vaan jatkoon ja toivottavasti vähän vähemmän kyynisellä asenteella.

Osaan ihan googlata, kyllä tuo sinun piiloveetuilusi paistaa läpi. Tsemppiä sinullekin siihen että jatkossa ehkä itsekin tajuat mitä eroa on lukea vanhoja keskusteluja kuin osallistua keskusteluun itse!

Ap

Tarkoitin kylläkin että voit saada molemmat: lukea vanhat ketjut ja osallistua tähän uuteen. Ehkä niissä vanhoissa joku sanoo jotain sellaista mikä sullekin kolahtaa. Ainakin mulle parisuhteen loppuminen on sen verran iso juttu että käännän kyllä kaikki kivet.

Ja tosissasi ajattelet että kukaan muu (esim. minä) ei tajuaisi noita googlailla ja lueskella? Silti avasin ketjun, tulit lähinnä pilaamaan sen, kiitos nyt siitä sitten.

Ap

Vierailija
24/25 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ja tosissasi ajattelet että kukaan muu (esim. minä) ei tajuaisi noita googlailla ja lueskella? Silti avasin ketjun, tulit lähinnä pilaamaan sen, kiitos nyt siitä sitten.

Ap

Mulla ei ollut mielipidettä että pitäisikö sun erota ennen kuin nyt: tee miehellesi palvelus ja erotkaa. Vaikutat todella epämiellyttävältä ihmiseltä.

Vierailija
25/25 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun akka rupes sinuttelemaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän