Muuttuuko teilläkin ääni, kun puhutte tuntemattomille?
Ääneni muuttuu automaattisesti jotenkin heleämmäksi ja kirkkaammaksi, jos joudun sanomaan jotain tuntemattomalle, oli se sitten kaupan kassa tai naapuri. En sentään sössötä ja kimitä ärsyttävästi kuten jotkut muut samoissa tilanteissa, mutta ääneni selkeästi muuttuu automaattisesti.
Kommentit (13)
Puhutpa rumasti muista. Olet ilkeä.
Mulla muuttuu ääni heti demoniseksi murinaksi. Saatan puhua myös latinaa ja puhua kamalia rivoja juttuja.
Kun laitan toisen jalkani maan päälle ja toisen meren päälle, on puheeni kuin ukkosen pauhu. Sen kuulee koko maan piiri, taivas ja helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla muuttuu ääni heti demoniseksi murinaksi. Saatan puhua myös latinaa ja puhua kamalia rivoja juttuja.
Tuota viimeksimainittua voisi joskus ihan testata, toimisiko työssä
Vierailija kirjoitti:
Palstalla pyörii Manaaja, kysy siltä neuvoa jos tilasi pahenee.
Ehkä hieman, mutta selvemmin tämä tulee esiin kun puhun englantia, kuulostan ihan idiootilta ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex vaimo oli tuollainen kuukautisia edeltävässä oireyhtymässään.
Vierailija kirjoitti:
Puhutpa rumasti muista. Olet ilkeä.
Joo no vähän turhan vahvasti ilmaisin asian. Sössöttäminen nyt vain ei kuulosta omaan korvaani millään tasoa hyvältä, varsinkin kun tiedän, että kyseinen henkilö osaa puhua ihan normaalistikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex vaimo oli tuollainen kuukautisia edeltävässä oireyhtymässään.
En koskaan ymmärtänyt kuinka herttainen nainen voi muuttua sekopääksi ja väkivaltaiseksi hirviöksi kerran kuukaudessa :(
Jep. Mun normi rentoutunut puheääni on pehmeä ja naiseksi melko matala. Sellaisten ihmisten seurassa, joiden kanssa en pysty olemaan oma itseni, ääneni muuttuu tekopirteän tyttömäiseksi ja kimakaksi. Todella noloa, ja jos joutuu pitkään sitä keskustelua käymään, niin kurkku kipeytyy! Mun mies on tästä myös ihan kummissaan, että miten voi ääni muuttua eri ihmisten seurassa niin. :/
Todennäköisesti. Puhun tuntemattomille työkseni ja olen joskus kuunnellut nauhoitteita omasta puheestani. Kuulostaa tosi omituiselta. Aivan kuin joku muu puhuisi