Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kofeiini ei enää vaikuta millään tapaa eikä aiheuta vieroitusoireita

Vierailija
24.03.2022 |

Kofeiini ei enää vaikuta minuun millään tapaa. Ei piristä aamulla, ei päivällä, ei iltapäivällä. Vaikka olisin juomatta kahvia aamulla tai ihan milloin vain, niin ei tule edes vieroitusoireita. Ennen tuli, mutta ei enää. Olen juonut kahvia päivittäin noin 7 vuoden ajan saman määrän.

Onko muilla tälläistä? Mistä voisi johtua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo pannullisen päivässä niin eiköhän siitä vierotus oireita tuu. Jos juo kohtuullisesti nii eihän se pahaksi oo..

Vierailija
2/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juo pannullisen päivässä niin eiköhän siitä vierotus oireita tuu. Jos juo kohtuullisesti nii eihän se pahaksi oo..

Kyllä itselleni on ennen tullut, vaikka olen juonut aina maksimissaan 3 kupillista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole viikko ilman ja tule sitten kertomaan tuliko vieroitusoireita vai ei.

Vierailija
4/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu itellä ja oli kuin olisi kura vettä juonut koko ajana. Ei mitään vaikutusta ja siitä syystä lopetinkin koko kahvin juonnin. Ja nykyään ilman.

Vierailija
5/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minuunkaan kofeiini ikinä vaikuttanut mitenkään. Ei piristä aamulla, eikä myöskään valvota illalla.

Vierailija
6/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä outo, mulla ei aluksi kofeiini vaikuttanut ollenkaan mutta sitten kun olin juonut 2 kupillista viikon aikana niin alkoi vaikuttamaan että sai ihan perus kofeiinipärinän? Mistäköhän toi saattaa johtua?

Vierailija
7/7 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristystä en ole siitä huomannut koskaan, mutta tulee päänsärkyä, jos en juo kahvia moneen tuntiin. Eli vieroitusoireita tulee kyllä.