Mitä ikimuistoista lahjaksi miehelle ekana isänpäivänä?
Olen periaatteessa vastaan tätä, että pariskunta ostaa toisilleen isän- ja äitienpäivälahjoja, mutta toisaalta, onhan se tapa kiittää ja juhlistaa jaettua kasvatusvastuuta... Ja mieskin kun kovasti odottaa jotain saavansa ;-)
Niin, mitä hauskaa ja ikimuistoista se voisi olla?? Itse ei oikein hoksottimet pelaa tämän suhteen. Mitään seksijuttuja/alusvaatteita tms. ei kiitos, niille on sitten ihan omat päivänsä :-))
Mutta hyviä vinkkejä otan erittäin kiitollisena vastaan! Niitä ei tuolta parisuhdepalstalta irronnut.
Kommentit (5)
Viime vuonna, mieheni ensimmäisenä isänpäivänä, tein hänelle itse " isyyspakkauksen" . Jokaiseen tavaraan olin runoillut lapun, mitä varten tavara on. Paketissa oli mm.
- Baby Blues-sarjakuvakirja
- Paita, jossa luki teksti " Isukki"
- Vaipanvaihtoa varten vaippa, käsirasvaa (ettei kädet kuivu jatkuvasta pesemisestä) sekä kumihanskat
- Tulitikut (silmät pysyy auki jatkuvasta yövalvomisesta)
- Sisu-aski
- Suklaata (itsen ja vaimon hemmotteluun)
- Vauvalle tutti ja isälle karkkitutteja
- Pieno pallo isän ja vauvan leikkeihin jne...
Kortiksi painoin vauvan jalanjäljen paperille ja liimasin sen kartongille. Isukki oli kovin otettu lahjastaan ;-)
Teetin mukin, jossa oli pojan kuva. Kuvaa muokkasin itse niin, että tein siihen puhekuplan jossa luki Hyvää Isänpäivää. Tämän sai tilattua ihan netin kautta, firman nimeä en muista mutta jokin valokuvausliike pääkaupunkiseudulla. Googlettamalla varmasti löytyy :-) Muki tuli postissa luvatussa ajassa, ja oli kaiken puolin hieno.. konepesutkin on kestänyt hyvin.
Toi paitajuttu kuulostas hyvältä isänpäivälahjalta... Tietääkö kukaan nettiosotetta mistä vois tilata???
Olivat kyllä tosi söpön näköisiä tekstiilikaksosina :) Myöhemmin on tullut ostettua noita isyys-aiheisia kirjoja, kuten Jari Tervon Kallellaan (sai pari vuotta sitten ainakin vielä pokkarina) sekä Keijo Leppäsen Isyystesti. Tahkokallion Kotipesän lämpöä etsimässä on muuten tosi hyvä kasvatusaiheinen kirja. Yritän aina miettiä lahjaa enemmän lasten puolesta annettuna kuin minulta miehelleni olevana lahjana.
Kasvatuskirjoja olen joskus ostanut myös, Tahkokallion, Keltikangas-Järvisen, tai jos vauva on poika, niin joku Sinkkosenkin kirja on hyvä valinta.
Kevyempiä kivoja isä-kirjoja on Juhani Seppäsen " Ensimmäinen sana on isä" ja Jari Tervon " Kallellaan" . En tosin tiedä onko niitä enää kaupoissa jäljellä.
Meillä ekana isänpäivänä isä sai termarin ja aluskerraston jotta voi rauhassa, kuivana ja lämpimänä ulkoilla lasten kanssa talvisinkin paljon :) .