Mitä kaikkia jenkkiläisiä yrityksiä ja tuotteita boikotoitte, kun USA pommitti muuta maailmaa ennätystahtiin Barack Obaman ollessa ruorissa?
Kommentit (21)
Miksi venäjä pommitti syyrialaisen Aleppon kaupungin rauniokasaksi?
No kuka nyt välitti siitä kun jotain pahoja muslimiterroristejä pommitettiin.
Niin, kaksinaismoralismi on nyt kapitalismin puolella..
uikuinuikun mutkunmutkun usausa. Suksipa igor taas hevon v vinkumasta täältä.
Amerikalla on tulosvastuu pommituksista, Venäjällä ei ole ollut oikeita vaaleja vuosikymmeniin.
whataboutwhataboutwhataboutwhataboutwhataboutwhataboutHEREMAILS?!??!?!?!??!?!?!??!?!?!??!?!?!? Nyyh nyyh. Emmä kyllä nytkään boikotoi mitään, ei tartte ees tankata kun ei ole autoa. Mutta en mä täällä itke päivästä toiseen niinkuin AP :D
Jos USA pistää Saddamin ja kaverinsa Kemikaali-Alin ruotuun, se on vain hyvä asia.
Venäjä hyökkää naapurinsa kimppuun
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaksinaismoralismi on nyt kapitalismin puolella..
Minä en ole päättänyt pakotteista, enkä tietoisesti välttele venäläisiä tuotteita. En katso alkuperämaata.
Onko Janus taas aidosti ihmeissään kun en boikotoinut sitä että joku talipaani tai isis saa pommia niskaansa?
Kyl mää sillon ostin uuden iiföönin ja join purkkikaupal kokista.
Vierailija kirjoitti:
Jos USA pistää Saddamin ja kaverinsa Kemikaali-Alin ruotuun, se on vain hyvä asia.
Laittoi siinä sivussa myös siviilit ruotuun. 128000 kuollutta ja miljoonia pak*laisia.
Hyvin laittoivat ruotuun. 👍
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo mitään ongelmaa jos mehmettien niskaan kylvetään pommeja.
Amen. Kunpa muutkin ihmiset, läntisen maailman poliitikot mukaanlukien, olisivat yhtä rehellisiä.
Jotenkin se ihmisarvon jakamattomuus muistuu mieleen juuri silloin, kun pommitusten kohde on Euroopassa. Syyrialaisten, jemeniläisten tai somalien pommitusten kohdalla taas ainut mikä kiinnostaa on että eivät kai ne tule tänne.
Daa pjotor, sitä jälleen näemmä aamu aloitettu tukevilla Vodkaryypeillä. Hyvä meininki ja laita kaalisoppa tulille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi venäjä pommitti syyrialaisen Aleppon kaupungin rauniokasaksi?
Ja miksei silloin boikotoitu mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amen. Kunpa muutkin ihmiset, läntisen maailman poliitikot mukaanlukien, olisivat yhtä rehellisiä.
Jotenkin se ihmisarvon jakamattomuus muistuu mieleen juuri silloin, kun pommitusten kohde on Euroopassa. Syyrialaisten, jemeniläisten tai somalien pommitusten kohdalla taas ainut mikä kiinnostaa on että eivät kai ne tule tänne.
Kylläpä minua nyt itkettää tämä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että kaukana saa sotia mutta naapurimaissaan ei?