Haisen paskalta koko ajan, mitä tehdä?
Kamalat ilmavaivat ja paskattaa koko ajan enkä pysty pidättämään pieruja vaan ilmaa tulee koko ajan. Ympärilläni leijuu jatkuva paskankäry. Mitä voin tehdä?
Kommentit (27)
Ja tätä on siis jatkunut jo pitempään, ainakin vuoden. Ap
Paskankäry on sun uusi lempparinimesi, joten voit vapaasti elellä sen mukaisesti kaasutellen :D
No kannattaisko mennä lääkäriin, että tutkittaisiin, mikä sua oikein vaivaa?
Itse annan trumpetin laulaa joutsenlauluaan ihan naapurin homopojan iloksi. Olen jopa siirtänyt sängyn lähelle hänen seinäänsä jotta kuulee paremmin
Lopeta maitotuotteiden käyttö, niin ei pierätä.
Vierailija kirjoitti:
No kannattaisko mennä lääkäriin, että tutkittaisiin, mikä sua oikein vaivaa?
Se nauttii olostaa ja hajustaan, mitäpä sitä muuttamaan.
Kuplavettä ei kande myöskään juoda. Sit alat reenaan rengaslihaksia et ei ilmat pääse suhisemaan. Kaaliruoat myös boikotissa. Ja herneet.
Ensi alkuun tule pois sieltä vihreitten puoluetoimistosta ja pese hanuris. Voit joutua käyttään jopa lipeää et saat pinttyneen rasvan irtoamaan ja tarkista muutaman viikon kuluttua ettei kasva höpöheinää anuksestas.
Voi olla närästys, huono ruokavalio, joku sairaus...
Kannattaa käydä lääkärissä kysymässä mistä johtuu, voi olla jotain vaarallisempaakin ken tietää.
Onkohan sulla keliakia? Mene tutkimuksiin.
Mulla on ollut pitkästä aikaa sama. Itsellä tämä lähti siitä, kun ientulehduksen vuoksi jouduin käyttämään parodontax-hammastahnaa ja muutenkin pesemään tosi paljon hampaita. Nielin väkisinkin tavallista fluorihammastahnaa enemmän kuin normaalisti. LIsäksi tuo Parodontax tuohoaa mikrobeja niin suusta (huonot mikrobit) kuin nieltynä vatsasta (hyvät mikrobit). Lopputuloksena kammottava ilmavaivatauti. Olen kävelevä metaanilaitos. En tiedä, miten tilanteen saa palautettua.
Sun syy on eri mutta kuulostaa siltä, että periaatteessa vaiva on sama, toisin sanoen joku ruoka, allergia tms. on pilannut sunkin vatsan mikrobitasapainon.
Yksi minkä vähentämistä voi kokeilla, on vehnätuotteet. Mulla ainakin jo ihan vaan makaroni pahentaa tilannetta. Myös kaikki sokeripitoinen saa homman tulvimaan oikein yli äyräiden. Mutta ennen parodontaxia pystyin huoletta syömään sokeria ja vehnää. Tämä on inhottavaa. Onneksi asun yksin.
Närästys ja paskaltahaiseminen eivät liity millään tavalla toisiinsa
De Gröna Iiris kirjoitti:
Ensi alkuun tule pois sieltä vihreitten puoluetoimistosta ja pese hanuris. Voit joutua käyttään jopa lipeää et saat pinttyneen rasvan irtoamaan ja tarkista muutaman viikon kuluttua ettei kasva höpöheinää anuksestas.
Kuinkas sattuikaan, perseeseeni on tatuoitu Iiriksen kasvot siten, että anus on suun kohdalla. Kakkaa tulee ja tulee....uuh
Ap yllättyneenä
Alat myymään pervoille nuuhkutelu tuokioita
(Takuuvarma paskanhaju)
idioottien kokoontumisajot täällä
Suihkussa käynti auttaa