Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani ostivat tilaa vievän käyttöesineen, jota emme tarvitse

Vierailija
24.03.2022 |

Kun äitini oli käymässä, hän huomasi että esine oli siirretty varastoon. Loukkaantui asiasta tietenkin ja alkoi kuulustella, että miksi näin tehtiin. Joka ikinen kerta, kun on soitellut tai käynyt kylässä, on kysellyt että onko esinettä käytetty, ja olen vastannut että ei oikein ja yrittänyt vaihtaa puheenaihetta.

Miten tästä nyt eteenpäin? Äitini on suuttunut ja varastossa makaa härveli, jota ei koskaan tulla käyttämään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se äidille takaisin. Ehkä hänellä on käyttöä sille.

Vierailija
2/15 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna se äidille takaisin. Ehkä hänellä on käyttöä sille.

Heillä ei ole oikein tilaa, mutta voisinpa silti kysyä. Ap

Vierailija
4/15 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on?

Seksinukke.

Vierailija
5/15 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on?

Sähköpiano. Joskus sanoin äidille, että olisipa hauska soitella taas pianoa, mutta en tarkoittanut sähköpianoa enkä sitä että haluaisin kotiin sellaisen. Mutta osaltaan syytän itseäni, kun menin tuollaisia puhumaan. Ap

Vierailija
6/15 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voiko sähköpianoa inspiroitua soittamaan? Soitin nuorempana pianoa, mutta en löydä itsestäni sellaista sähköpiano-fiilistä ollenkaan… Ap

Vierailija
7/15 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon minäkin joskus että olisi kiva entisen bändin kanssa kerääntyä kasaan ja treenata ja vaikka heittää vielä yksi keikka vuosikymmenten jälkeen mutta ei minua silti ole huvittanut koskea edes kitaraan muutamaan vuoteen vaikka sellainen on. Nostalginen fiilis tulee joskus hetkeksi kun muistelee menneitä mutta ei se sitä tarkoita etteikö ne ajat ole jo kaukana takana

Vierailija
8/15 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon minäkin joskus että olisi kiva entisen bändin kanssa kerääntyä kasaan ja treenata ja vaikka heittää vielä yksi keikka vuosikymmenten jälkeen mutta ei minua silti ole huvittanut koskea edes kitaraan muutamaan vuoteen vaikka sellainen on. Nostalginen fiilis tulee joskus hetkeksi kun muistelee menneitä mutta ei se sitä tarkoita etteikö ne ajat ole jo kaukana takana

Niinpä, se oli vaan sellainen heitto. Ap

Vierailija
9/15 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on instrumentti, eikä mikään käyttöesine.

Eikö sitä voisi lahjoittaa tai myydä jollekin, jolle siitä olisi iloa? Minua syö jatkuvasti ajatus vintilläni makaavasta Fenderistä, kun se ei saa olla soitettavana..

Vierailija
10/15 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on?

Sähköpiano. Joskus sanoin äidille, että olisipa hauska soitella taas pianoa, mutta en tarkoittanut sähköpianoa enkä sitä että haluaisin kotiin sellaisen. Mutta osaltaan syytän itseäni, kun menin tuollaisia puhumaan. Ap

Vika EI OLE sinun.

Vierailija
11/15 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko kokeillu soittaa sitä? Jotku sähköpianot on iha ok kuulosia

Vierailija
12/15 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kokeillut, mutta se tuntuma on ihan eri kuin oikeassa pianossa. On kyllä sähköpianoksi laadukas, ettei siinä mitään. Ap

Vierailija
13/15 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä voisi lahjoittaa tai myydä jollekin, jolle siitä olisi iloa? Minua syö jatkuvasti ajatus vintilläni makaavasta Fenderistä, kun se ei saa olla soitettavana..

En ainakaan vielä uskalla lahjoittaa, menisi varmaan välit poikki äidin kanssa. Ap

Vierailija
14/15 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kokeillut, mutta se tuntuma on ihan eri kuin oikeassa pianossa. On kyllä sähköpianoksi laadukas, ettei siinä mitään. Ap

Onhan se ihan eri asia kuin oikea piano vaikka on niissäkin hyviä missä on aidon oloinen tuntuma. Mutta minusta on virhe ostaa toiselle instrumenttia koska ei voi tietää mikä tuntuu sopivalta kullekin. Jos joku haluaa soittimen niin hän käy varmasti kokeilemassa sellaista että löytyy oikeanlainen. Ei minullekaan joku voi sokkona ostaa kitaraa koska vain minä tiedän millaisesta tykkään ja niitä on kokeiltava itse että löytyy sellainen jossa on sopivan mallinen kaula ja muutenkin tuntuma ja soundi jne.

Vierailija
15/15 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan vielä uskalla lahjoittaa, menisi varmaan välit poikki äidin kanssa. Ap

No sitten sinun on vain kärvisteltävä.

Mitä muutakaan voit, jos haluat säilyttää välit todella lapsellisesti käyttäytyvään äitiisi, joka katkaisee välit jos asetat rajoja omaa kotiasi ja sen varustusta koskien.

Mutta tämänhän tiesit jo etukäteen, joten mitä pointtia sinun on  täällä kysellä neuvoja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän