lenovo p53 voiko pelata cs mikä fps
saan uuden koneen lenovo p53 voiko pelata cs mikä fps ???
Kommentit (12)
Uusimmissa P53 koneissa ei ole enää T2000 vaan T4000 joka tukee jo paljon paremmin pelaamista. T2000 ei tosiaan toimisi
moi toi on väärä kone mulle t ulee lenovo p53 toi on joku acer mihin toi linkki menee ja katoin ainakin youtubesta ihmiset oli saanut yli 100fps ainakin
en tiedä mutta.. Lenovo M10 tabletti jumittuu vähän väliä ja takkuaa siin maan per.. usteellisesti. Heitänkö sen ikkunasta pihalle vai voiko jostain ladata Androidin ja asentaa sen uudelleen?
moi ja mulle tulee i7-9750H ja T2000 näytön ohjain benchmarkkaa kyllä hyvin
tutkinut asiaa kirjoitti:
Moi jos olisit "tutkinut asiaa" niin tietäisit ettei benchmarkit kerro koko totuutta vaan juurikin näytönohjaimen arkkitehtuuri. Threadien määrä, kellotaajuudet ja superlyysin nopeus. T2000 ei noissa loista vaikka hyvin benchmarkissa suoriutuu
60fps riittää, ei se peli ole verkossa yhtään sen nopeampi mitä verkkopaketit antaa myöden.
niin ja koska ihmis silmä ei erota yli 60fps niin ei väliä!
Moi jos olisit "tutkinut asiaa" niin tietäisit ettei benchmarkit kerro koko totuutta vaan juurikin näytönohjaimen arkkitehtuuri. Threadien määrä, kellotaajuudet ja superlyysin nopeus. T2000 ei noissa loista vaikka hyvin benchmarkissa suoriutuu
.....luitko alkuperäistä viesitiä ollenkaan. Koneella ei olla pelaamassa mitään next-gen pelejä vaan Counter Stikeä joka ei todellakaan vaadi yli 5gbps kelloja tai edes 128-bt muistiväylää. T2000 riittää varmasti hyvin
hertsit ei ratkaise aina kirjoitti:
:D
hei mitä jos on 144hz näyttö??? huomaako eron??
hertsit ei ratkaise aina kirjoitti:
uusien hollantilaisten tutkimusten mukaan ihmisen silmä näkee jopa 600 kuvaa sekunnissa ja aivot pystyisivät prosessoimaan vielä enemmän
Hei! Tämän artikkelin mukaan pelaaminen ei välttämättä onnistu kovin hyvin T2000 näytönohjaimen arkkitehtuurin takia https://uk.pcmag.com/laptops/135060/lenovo-laptop-p53-l410ma-db02