Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nastakenkien käyttö

Vierailija
24.03.2022 |

Miten te kerrostalossa asuvat käytätte nastakenkiä? Siis laitatteko ne jalkaan jo asunnossa ja kävelette niillä rapussa? Tuleeko jälkiä rappuun?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kotona jalkaan, koska en ala kulkemaan sukkasilleen likaisessa käytävässä ja tulee jälkiä käytävään mutta se ei ole minun ongelmani,olisivat laittaneet kestävämmät lattiat.

Vierailija
2/9 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin laitan. Typerä kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ylimmässä kerroksessa ja meillä on kiviportaat, ei hissiä. Minulla on tietyt sukat, joita käytän keskien kanssa, tulen niillä alas ja laitan kengät jalkaan vasta ulos mennessä.

Vierailija
4/9 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ekassa kerroksessa ja minulla on oma sisäänkäynti, joten onneksi ei tarvitse rapussa kulkea. En kyllä pystyisikään, koska nastakengät ovat hirveän liukkaat sisätiloissa. En pysty edes kauppaan menemään niillä, vaan joudun laittamaan nastojen suojat (kumisuojukset) alle kauppaan sisään mennessä. Jos kulkisin rapun kautta ulos ja sisään, niin joutuisin laittamaan suojat myös silloin.

Kerran kävin apteekissa ilman suojuksia kun en muistanut laittaa niitä ja liukastuin. Onneksi ei sattunut pahemmin, mutta sain satikutia apteekin henkilökunnalta kun kehtasin tulla nastakengillä sisään.

Vierailija
5/9 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun ekassa kerroksessa ja minulla on oma sisäänkäynti, joten onneksi ei tarvitse rapussa kulkea. En kyllä pystyisikään, koska nastakengät ovat hirveän liukkaat sisätiloissa. En pysty edes kauppaan menemään niillä, vaan joudun laittamaan nastojen suojat (kumisuojukset) alle kauppaan sisään mennessä. Jos kulkisin rapun kautta ulos ja sisään, niin joutuisin laittamaan suojat myös silloin.

Kerran kävin apteekissa ilman suojuksia kun en muistanut laittaa niitä ja liukastuin. Onneksi ei sattunut pahemmin, mutta sain satikutia apteekin henkilökunnalta kun kehtasin tulla nastakengillä sisään.

Ei ne jälkiä jätä kiveen jos et raavi niillä ihan tarkoituksella. Liukkaat ne kyllä on kivilattialla. Kaupat voivat lopettaa narinan nastakengistä. Kaupoissa tehtään välillä remontti muutenkin ja samalla kivilattiat hiotaan. Nastakengätkin ovat vain normaalia kulutusta ja kaupan ainoa olemassa olon tarkoitus on palvella asiakkaita.

Vierailija
6/9 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi niitä nastoja on käyttää. Tulee yhteiskunnalle halvemmaksi kun ei tule murtuneita luita ja pitkiä sairauslomia. Lattia on pieni ongelma.

Vierailija
7/9 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan jalkaan vasta rapussa oman oveni ulkopuolella, kun ei ole mitään eteismattoa kotona.

Vierailija
8/9 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi niitä nastoja on käyttää. Tulee yhteiskunnalle halvemmaksi kun ei tule murtuneita luita ja pitkiä sairauslomia. Lattia on pieni ongelma.

Samalla logiikalla pitäisi tulla halvemmaksi kun ei menetetä veronmaksajia auto-onnettomuuksissa ja sairaalakulut yms. mutta silti kiihkolla pakotetaan liukastelemaan henkensä uhalla kitkarenkailla.

Vierailija
9/9 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko talven käynyt kaupassa nastalenkkareilla. Ei ole kukaan valittanut.

Puen kotona ja joskus menen hissillä joskus portaita, eipä siellä jälkiä näy.