Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäriksi opiskelu ulkomailla ?

02.10.2006 |

Onko kenelläkään kokemusta? Englannissa?

Millä lailla opintonne ovat poikenneet Suomessa vastaavista? Oletteko palanneet opintojenne jälkeen töihin Suomeen? Mitä vaatimuksia tämä on asettanut?

Itse harkitsen alan vaihtoa nyt vakavasti ja hakemista lääkikseen Englannissa (asumme Englannissa tällä hetkellä). Ensimmäiseltä koulutukseltani olen diplmi-insinööri ja tunnen olevani väärällä alalla tehtyäni 5 vuotta töitä tutkinnon suorittamisen jälkeen. Tosin kaksi lastakin on tullut " tehtyä" tänä aikana.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset