Niin söpö tuo Vauvalehden kannessa oleva vauva!!!!!
Kommentit (25)
Ei kyllä ole lainkaan. Rumia pulloposkia kaikki vauvat ovat. Mies.
Minä en voi katsoa niitä kuvia kun alkaa tehdä mieli vauvaa :D
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:07"]Ei kyllä ole lainkaan. Rumia pulloposkia kaikki vauvat ovat. Mies.
[/quote]
Et näytä ymmärtävän mitään söpöydestä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:07"]Ei kyllä ole lainkaan. Rumia pulloposkia kaikki vauvat ovat. Mies.
[/quote]
Et näytä ymmärtävän mitään söpöydestä.
[/quote]
Vauvalla juurikin pullaposket näyttävät söpöltä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:10"]Onko se sun? :D
[/quote]
Minulla ei ole vauvaa. Ihastelen vain muiden vauvoja :)
Toi jolla on musta hame ja tupsu päässä? No joo, ihan söpö.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:07"]Minä en voi katsoa niitä kuvia kun alkaa tehdä mieli vauvaa :D
[/quote]
Tehdä mieli vauvaa kuulostaa vähän häiriintyneeltä. Mun tekee mieli suklaata.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:11"]Toi jolla on musta hame ja tupsu päässä? No joo, ihan söpö.
[/quote]
Tarkoitan tuota av:llä pyörivää mainosta jossa on ruskeasilmäinen vauva valkoinen huppupyyhe päässään. Varmasti on söpö sekin vauva josta sinä puhut. :)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:07"]Minä en voi katsoa niitä kuvia kun alkaa tehdä mieli vauvaa :D
[/quote]
Tehdä mieli vauvaa kuulostaa vähän häiriintyneeltä. Mun tekee mieli suklaata.
[/quote]
Mulle ei tullut mieleen mitään häiriintynyttä tuosta lauseesta.
Tuollainen minua juuri häiritsee muissa naisissa. Mua oksettaa naisten kanamainen käytös ja vauvojen ihailu. Tunnen itseni täysin ulkopuoliseksi.
Vauvat ovat kamalia.
T. Asianajaja
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:31"]Sinä ap olet söpömpi!!
[/quote]
Mitä söpöä minussa muka on?! Ap
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:42"]Tuollainen minua juuri häiritsee muissa naisissa. Mua oksettaa naisten kanamainen käytös ja vauvojen ihailu. Tunnen itseni täysin ulkopuoliseksi.
[/quote]
Mitä kanamaista on pitää viattomista vauvoista?! Ei niin mitään!!
Hän on kyllä aivan ylisöpö:) ihana vauva! Mä en ennen ymmärtänyt vauvojen mahtavuutta, mutta kun sain oman, musta tuli ihan vauvahöperö...vauvat on ihania!!! Ei vauvojen ihailu liity kanamaiseen käytökseen mitenkään.
Söpö on :) totta kai lehtiin valitaan söpöjä vauvoja!