Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~POINTSAAJAT VKO 40~~~

02.10.2006 |

Vihdoinkin miinusta, vaikka pointseja en ole saanut laskettua edelleenkään. Ei sentään ole mennyt ylettömään herkutteluunkaan tämä elämä. Nyt olis viikonloppuna vähän reissuilua tiedossa, ja silloin tulee kyllä mässäiltyä yli tarpeen...

Aloitus 18.01. 81,3kg

Viime vko 66,3kg

Nyt 65,5kg

Pudotus 0,8kg

Kokonaispudotus 15,8kg

Tavoite korkeintaan 60kg

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi paino jatkoi laskuaan! Täytyy vähän tsempata itsekurin suhteen, etten vaan ala repsahtamaan! Mutta jee, mä sain tänään ekan tähden!

Aloitus (11.9.) 69,9 kg

Paino nyt 66,7 kg

Viikon saldo -0,4 kg

Pudotus yhteensä -3,2 kg

Tavoite 60 kg

Kivaa viikkoa kaikille pointsaajille! =)

Vierailija
2/5 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää paino ei laske, jopa nousee. Rasvaprosentti on kyllä laskenut hieman, joten lihakset nyt sit kasvattaa massaa.. heippa. Katotaan millon kilot lähtee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lipsuu ja repsuu! Kaksi kuukautta meni hyvin, mutta nyt perjantaista lähtien en ole pysynyt pisteissä eli olen varmasti syönyt liikaa. Tänään aloitin taas alusta. Kovin toivon, että pääsisin uuteen alkuun, mutta edessä on koettelemuksia, viikonloppu yökylässä ja viikon etelänmatka vielä tässä kuussa. Mutta yritetään! Painan nyt 10 kg vähemmän kuin maaliskuussa ja jos saisin toiset 10 kg pois, olisin jo aikas pieni.

Vierailija
4/5 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko tosin tunnustaa, että pisteet jääneet vähemmälle. Sen sijaan olen lisännyt liikuntaa. Pitänee ryhdistäytyä pisteissä, jos vaikka paino taas nytkähtäisi alaspäin... nyt tämä tuntuu tuskaisen hitaalta. Tosin peilin ja vaatteiden mukaan vaa' an pitäisi näyttää vähemmän kamalia lukemia. Viikon tulos:

Aloitus 31.7. 84,2 kg

paino nyt 78,4 kg

viikon saldo -0,4 kg

yhteensä -5,8 kg

Vierailija
5/5 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Täällä myös yksi pointsaaja, joka kyllä ei enää laske pisteitä. Ensimmäiset kolme viikkoa laskin pisteet ja siitä lähtien olen ollut ominpäin :) Mutta siinä kolmessa viikossa oppi jo hyvin mitä voi syödä ja miten paljon päivässä. Omat vinkkini, mitkä olen havainnut hyviksi:

- Aamupuuro

- light mehut

- valion mehukeitot

Kasviksia ollaan lisätty reilusti ruokavalioon, joka ruokaan yritän tunkea jotakin, mm. makaronilaatikko maistuu aivan ihanalta kun siihen laittaa porkkanaraastetta. Nam! Leivät on vaihdettu tummaan runsaskuituiseen, samoin makaronit yms. Kaikki muukin on vaihdettu keveämpään.

Mutta tässä mitat

1.8. aloituspaino 107.7 kg (huh...)

5.10. 97 kg (vieläkin huh)

Lähtenyt yhteensä: 10,7 kg

Parasta tässä on että myös mies on innostunut ja samanverran painoa pudottanut kuin minäkin!

Tsemiä kaikille!