Olen laihtunut huomaamattani.
Yhtenä päivänä päätin, että syön vain mitä tarvitsrn ja silloin kun tunnen tarvetta. Käytän mielelläni pieniä lautasia, sillä silloin ruokamäärä näyttää suuremmalta. Syön myös pitkin päivää pieniä ruokapaloja. Yhtäkkiä huomaamattani on vaatteeni jäneet isoiksi, rinnat kutistuneet, olo keventynyt, tunnen piristyneeni. Tässä harmittaa se, että kalliit vaatteeni ovat väljiä ja joudun uusimaan vaatekaappini sisällön.
Kommentit (6)
Mitä laihempi on, sitä paremmalta näyttää vaatteissa. En siis olisi harmissani isoksi jääneistä vaatteista!
Mulle kävi samoin kun terveyssyistä jätin vehnän kokonaan ja sokerinkin tiputin minimiin.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 12:46"]
Olisin yläpeukuttanut, mutta tissien kutistumista ei voi koskaan yläpeukuttaa.
[/quote]
Outo logiikka. Omalla kohdallani suurin syy laihdutukseen on se, että nuo laardipallerot pienenisivät ja vaatteet istuisivat taas paremmin. Lähtee sitä läskiä toki muualtakin.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 12:46"]
[/quote]
Outo logiikka. Omalla kohdallani suurin syy laihdutukseen on se, että nuo laardipallerot pienenisivät ja vaatteet istuisivat taas paremmin. Lähtee sitä läskiä toki muualtakin.
[/quote]
Ymmärrän. Itsekin miehenä yritän pienentää ylikehittyneitä rintalihaksiani. Liian isot on rumat.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 12:49"]Mulle kävi samoin kun terveyssyistä jätin vehnän kokonaan ja sokerinkin tiputin minimiin.
[/quote]
Ja siis sanotaanko näin, et juhannuksesta lähtien painoa tullu alas semmosen reilun 10kg. :)