Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori hermostui kun tein päätöksen muuttaa hänen perässään opiskelupaikkakunnalleen

Vierailija
24.03.2022 |

Olen siis ollut lähes aina yksinhuoltaja, ja vuosi sitten lapseni muutti opintojen perässä muualle. Olemme (minusta) olleet aina hyvin läheisiä ja toistemme ”bestikset” nyt aikuisina. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, ja minua ei vuokralla asuen mikään pitele tässä kaupungissa, ei ole ystäviäkään. Niinpä valmistelin asiaa huolella, ja sain kuin sainkin asunnon lapsen opiskelukaupungista - ja nyt hän ei olekaan iloinen! Suunnittelin jo niitä kaikkia ihania yhteisiä iltoja ja harrastuksia! Tuntuu pahalta!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut hyvä kertoa jo heti, kun aloit suunnitella asiaa. 

Vierailija
2/8 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää. Taas. Jos ei provo ollut, niin napanuoran katkaisu, naps.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Toivottavasti on provo. Joku roti läheisriippuvaisuudellakin. Tuli vähän oksua suuhun.

Vierailija
4/8 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Houkutteleva ajatus itsellekin, lapsi muutti 300km päähän yliopiston alkaessa, mutta en ikinä tekisi hälle moista temppua.

Vierailija
5/8 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Muussa tapauksessa ap on järkyttävä vanhempi.

Vierailija
6/8 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo.

Houkutteleva ajatus itsellekin, lapsi muutti 300km päähän yliopiston alkaessa, mutta en ikinä tekisi hälle moista temppua.

Miten helvetissä tuollainen insestinen ajatus voi olla houkutteleva! Mene hoitoon, oikeasti!

Vierailija
7/8 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
8/8 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee että tämänkin aloituksen juonta on mietitty muutama päivä, että mitähän jämerää kekkais. Ja tulos on kuiva pieru.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä