Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet tavannut miehesi/poikaystäväsi?

Vierailija
06.09.2015 |

Niin missä? Oon (jo) 24v enkä ole vieläkään ikinä seurustellut. Baareista ei löydä ku yhden illan juttuja. Hot or not'ia olen kokeillut,se on ihan pilipali-juttu eli sieltäkään ei löydä. Kavereillakaan (tai kavereiden poikaystävän kavereita) ei ole mulle sopivaa miestä. Vaihdoin viime vuonna "naisten salilta" yleiseen salille, mutta ei sieltäkään ole löytynyt. Kaikki muut seurustelee ja mä oon ihan yksin. :( ja kaiken kukkuraks serkun 6kk tytär on aiheuttanut mulle hirveen vauvakuumeen.. :(

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity elämään, älä etsimään poikaystävää.
Rakasta itseäsi ja arkeasi sinkkuna, sitten jos jonkun löydät ja KUN löydät on hän vain mukava plussa jo valmiiksi mukavaan arkeen :)

Vierailija
2/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tunnettu jo useampi vuosi,kerran illanvietto päättyi yhteiseen yöhön. Molemmille juttu oli alkuun vain hauskanpitoa,mutta se hauskanpito on nyt avioliitto ja kolmas lapsi tuloillaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon "löytänyt" deittiseuralaisia kaveriporukasta ja yhteisten tuttujen kautta, baarista, työ- ja opiskeluympyröistä, netistäkin muutaman. Harrastusten kautta tai jostain kaupan kassajonosta en yhtäkään.

Kakkosen vinkki on muuten ihan puutaheinää siinä mielessä, että itsensä rakastaminen ja omaan elämään keskittyminen ei tuo sitä parisuhdetta sun elämään. Toki kun itsetunto ja oma elämä on kunnossa, niin se parisuhdekin sitten on yleensä paremmalla pohjalla. Mutta on ihan bullshittiä väittää, että sitten löytyy rakkaus. Ei löydy. On ihan sattumasta kiinni, löytyykö koskaan ketään vai ei. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
4/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalla

Vierailija
5/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa tavattiin. Mies esitteli uuden puhelimensa kameraa ottamalla minusta kuvia. Seuraavan kerran tapasimme baarissa ja raahasin hänet yöksi luokseni ja aamulla hän oli kadonnut. Aloin seurustella toisen kanssa vaikka mietin usein tuota miestä. Yli vuosi meni ja hän tuli katsomaan minua kouluun ja pyysi treffeille. Suostuin heti ja samalla selvisi että se aamuinen katoaminen johtui siitä että hän oli lähtenyt hakemaan meille aamukahvia, muttei muistanut missä rapussa asuin ja ulko-ovet olivat 24/7 lukossa, eikä summereita ollut. Olemme olleet 9 vuotta yhdessä, viisi vuotta naimisissa ja meillä on kaksi ihanaa lasta ja oma pieni koti. Puoli vuotta seurusteltuamme löysin miehen koneelta ne kuvat, jotka hän oli ottanut sillä puhelimella koulun pihalla kun ensikertaa tapasimme!♥

Vierailija
6/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruokapaikan vessajonosta, keskellä yötä. Yhden yön juttuhan sen vaan piti olla, mutta nyt on oltu yli neljä vuotta yhdessä.

Vierailija
7/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulusta. Opiskelu kannattaa! Nyt jo yli 20 v yhdessä.

Vierailija
8/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:30"]

Koulusta. Opiskelu kannattaa! Nyt jo yli 20 v yhdessä.

[/quote]

Itseasiassa oon nyt pari kertaa hakenu amkiin opiskelemaa,mutta en oo päässy. Oon miettiny et sit ja kun pääsen opiskelemaan niin löytyisköhän sit koulusta "se oikea". 

Vierailija
9/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mistäkin, mutta ei ne avioon tai lapsiin ole päättyneet kuten muilla ketjussa. Toisaalta avioliitto tai lasten hankinta ei ole ikinä natsannut.

Eli baarista, pyykkituvalta, juhannusjuhlista, netistä, kesätöistä...

P.S. Oon yli 40v nyt

Vierailija
10/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:36"]

Milloin mistäkin, mutta ei ne avioon tai lapsiin ole päättyneet kuten muilla ketjussa. Toisaalta avioliitto tai lasten hankinta ei ole ikinä natsannut. Eli baarista, pyykkituvalta, juhannusjuhlista, netistä, kesätöistä... P.S. Oon yli 40v nyt

[/quote]

Yks perhetuttu löysi avopuolisonsa ja lastensa isän lavatansseista. Se tais kyllä olla sillon +30v. Ite en kehtaa mennä (viel) näin nuorena sinne ja en kyllä ees osaa paritansseja.. Ap

Vierailija
11/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 treffeiltä löytyi

Vierailija
12/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin mieheni töistä. :D

Vierailija
13/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimmme 20 vuotta sitten hämäläisen osakunnan bileissä. Osakuntabaarissa tietty:). Mieheni on kyllä ihan stadilainen, joka jostain syystä eksyi sinne. Naimisiin mentiin 10 vuotta sitten ja muksuja kaksi.

Vierailija
14/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin Amarillosta baarimikon, nyt 2kk jo yhdessä.

Vierailija
15/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa me tavattiin, mutta asiaa edesauttoi se, että mies on kaverini kaverin kaveri ja meidät esiteltiin toisillemme :)

Vierailija
16/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanlähetyksen nuorten aikuisten illoista 30 v sitten. Tosin mies on nykyään täysi ateisti, mutta yhdessä ollaan edelleen. 

Vierailija
17/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunista

Vierailija
18/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolta, olemme molemmat akateemikkoja.

Vierailija
19/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:24"]

Duunista

[/quote]

Vaikka oon ollu eri työpaikoissa niin kaikki "mun ikäiset" ei oo ollu mitää hyvännäkösiä (=juntteja). Nykyisessä työpaikassa on kyllä hyvännäkösiä +35v pukumiehiä,mut kaikilla jo sormukset sormessa. Ja toisaalta haluun jonkun mun ikäisen - muutama vuos sinne-tänne ei haittaa. Ap

Vierailija
20/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoa, "viihteeltä".

Kakkosen kanssa olen samaa mieltä, se mies tulee kyllä vastaan kun lopettaa sen vimmatun etsimisen. Mitä enemmän keskittyy siihen etsimiseen, sitä enemmän kriittiseksi tulee, ja pian ei voi sietää pienimpiäkään epäolennaisuuksia.