Turkulaisia tai lähiympäristöä paikalla?
Kaipaatko lisää kavereita, ajanviettoseuraa, baariin, shoppailemaan tai vaikkapa kahville? Jos kyllä, laittakaa ketjuun ikänne ja vaikkapa jotain teistä, josko joku toinen haluaisi mahdollisesti tutustua, ja sitten vaikka ottaa sähköpostilla yhteyttä :)
t. yksinäinen turkulainen joka laittaa tietonsa tähän ketjuun ensimmäisten kommenttien jälkeen :)
Kommentit (14)
Olen turkulainen 33-vuotias mies. Tulin juuri eräästä keskustan diskosta kotiin. Paita on märkä tanssimisesta ja kivaa oli - pidän vauhdikkaasta ja liikunnallisesta tanssimisesta. Mutta en jutellut kenellekään, koska tuntemattomille juttelu ei ole luontevaa. Olen introvertti. Elämäni tärkein tavoite on viisaus eli kliseisesti henkinen kasvu. Olen joskus työnarkomaani, mutta urakehitys ei kuitenkaan ole mitenkään ensisijainen tavoitteeni.
Olen oppinut ymmärtämään, että kun elämässä tekee uudenlaisia asioita ja rikkoo rutiineja, voi sattumalta tapahtua hyviä asioita. Ihminen voi siis itse edesauttaa hyviä sattumia. En kuitenkaan ole ollut kovin aktiivinen uusien asioiden tekemisessä, paitsi viime vuosina on tullut matkusteltua aika paljon. Mutta tällaisen viestin kirjoittaminen on minulle epätavallista ja tämä rikkoo rutiineja, joten ehkä tästä viestistä seuraa jotain hyvää :-)
No täällä olis yksi yksinäinen turkulainen (ei alkuperäinen), mutta en jotenkin enää jaksa uskoa löytäväni ketään, varsinkaan naispuolista, jonka kanssa olisi riittävästi yhteistä. Se yksinäisyys ei riitä yhteiseksi nimittäjäksi. Olen jo niin wanhakin, etten kehtaa laittaa ikääni. Olen usein saanut kokea, etten (muka) käyttäydy ikäni edellyttämällä tavalla. Olen kai epätyypillinen nainen ja lisäksi epätyypillinen suomalainen. Aika mahdoton on kavereita löytää, kun nuoremmatkaan eivät huoli seuraansa. Jotain kivaa olisi kumminkin keksittävä iltojen kuluksi.
No, tulipahan sanottua.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:55"]
No täällä olis yksi yksinäinen turkulainen (ei alkuperäinen), mutta en jotenkin enää jaksa uskoa löytäväni ketään, varsinkaan naispuolista, jonka kanssa olisi riittävästi yhteistä. Se yksinäisyys ei riitä yhteiseksi nimittäjäksi. Olen jo niin wanhakin, etten kehtaa laittaa ikääni. Olen usein saanut kokea, etten (muka) käyttäydy ikäni edellyttämällä tavalla. Olen kai epätyypillinen nainen ja lisäksi epätyypillinen suomalainen. Aika mahdoton on kavereita löytää, kun nuoremmatkaan eivät huoli seuraansa. Jotain kivaa olisi kumminkin keksittävä iltojen kuluksi.
No, tulipahan sanottua.
[/quote] Millä tavalla epätyypillinen?
Noh, kai tähän voisi kirjoittaa. Olen 19-vuotias, nainen, jäin ilman opiskelupaikkaa joten sen puoleen vaikea tutustua uusiin ihmisiin. Käyn baareissa satunnaisesti, uusi shoppailukaveri/baariseura ei olisi pahitteeksi. En ole parisuhteessa, jos se nyt mitenkään on oleellista. Voin varmaan laittaa sähköpostini tänne jos joku sen haluaa. :) olisi ihan mukavaa tutustua johonkin.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:48"]Noh, kai tähän voisi kirjoittaa. Olen 19-vuotias, nainen, jäin ilman opiskelupaikkaa joten sen puoleen vaikea tutustua uusiin ihmisiin. Käyn baareissa satunnaisesti, uusi shoppailukaveri/baariseura ei olisi pahitteeksi. En ole parisuhteessa, jos se nyt mitenkään on oleellista. Voin varmaan laittaa sähköpostini tänne jos joku sen haluaa. :) olisi ihan mukavaa tutustua johonkin.
[/quote]
voiko m35 ottaa yhteyttä?;)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:48"]Noh, kai tähän voisi kirjoittaa. Olen 19-vuotias, nainen, jäin ilman opiskelupaikkaa joten sen puoleen vaikea tutustua uusiin ihmisiin. Käyn baareissa satunnaisesti, uusi shoppailukaveri/baariseura ei olisi pahitteeksi. En ole parisuhteessa, jos se nyt mitenkään on oleellista. Voin varmaan laittaa sähköpostini tänne jos joku sen haluaa. :) olisi ihan mukavaa tutustua johonkin.
[/quote]
voiko m35 ottaa yhteyttä?;)
[/quote]
Huomasin vasta nyt. Ei kiitos :D vähän nuorempaa seuraa etsin.
Testi. :)