Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei näyvielä kanta.fi:ssä lasten reseptit...

Vierailija
05.09.2015 |

Ärsyttävää. Olisi niin kätevää tarkastaa sieltä niinkuin omatkin reseptit.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö teillä lääkärikäynnit ja kertomukset siellä kuinka pian? Ärsyttää rampata kattomassa eikä siellä mitään ole. Käytiin miehen kanssa lääkärissä samoihin aikoihin, miehen tekstit oli parissa päivässä, omat ei kuukaudessakaan.. Ehkä se tulevaisuudessa toimii nopeammin....

Vierailija
2/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten reseptit eikä kertomukset näy siellä.
Kaikki yksiköt eivät vielä ole liittynyt Kantaan, joten ei teksti sinne välttämättä tulekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:58"]Lasten reseptit eikä kertomukset näy siellä.
Kaikki yksiköt eivät vielä ole liittynyt Kantaan, joten ei teksti sinne välttämättä tulekaan.
[/quote]
Tässä siis vastaus kahteen eri kysymykseen.

Vierailija
4/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne edes tulossa sinne? Aikamoinen järjestelmä saisi olla, jotta tiedettäisiin kaikkien huoltajat, ne kun ei välttämättä ole vanhemmat.

Vierailija
5/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 10:00"]Onko ne edes tulossa sinne? Aikamoinen järjestelmä saisi olla, jotta tiedettäisiin kaikkien huoltajat, ne kun ei välttämättä ole vanhemmat.
[/quote]
Alaikäisten reseptit eikä kertomukset mene koskaan Kantaan.

Vierailija
6/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy ainoastaan tk-käynti vuodelta 2012, eikä siitäkään mitään tarkempia tietoja.. Minulla on säännöllinen lääkitys ja luulisi edes niiden reseptien näkyvän :o 

Vierailija
7/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla näy muuta kuin pari antibioottikuuria. Synnärillä ollut neljästi, eivät näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä