Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLEN menossa kauppaan

Vierailija
05.09.2015 |

Mitä ostaisin? Ja miten minun tulisi toimia kassalla? Hyviä neuvoja kaivataan! Ostoslistalla on tällä hetkellä vain maitoa ja hedelmiä :( auttakaa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, et ole aiemmin käynyt kaupassa?

Vierailija
2/14 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:11"]Häh, et ole aiemmin käynyt kaupassa?

[/quote]
Olen käynyt kaupassa aiemminkin, mutta aiempi keskustelu kassakäyttäytymisestä hämmensi minua. Ja pitäisi keksiä jotain hyvää ruokaa mitä ostaisi, mutta pää lyö tyhjää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herkkuja, ei salaattia myöskään. Mitäs nyt uusimman tiedon valossa pitikään olla, joku muu voi kertoa.

Vierailija
4/14 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitopurkit rinnakkain hihnalle hedelmät perään ja sitten kapula heti niitten jälkeen. Jos takana kärryssä paljon tavaraa siirry pois hihnan vierestä että seuraava saa kärryn hiukan viereen . Neljän lapsen isä

Vierailija
5/14 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokko mulle samalla jotain safkaa kans?

Vierailija
6/14 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jauhelihaa

Vierailija
7/14 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:18"]Tuokko mulle samalla jotain safkaa kans?
[/quote]
Mitä saisi olla?

Vierailija
8/14 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruuhkaa kassalla tavarat reippaasti pois hihnalta että seuraavat pääsee pakkaaman

Vierailija
9/14 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pastaa.
Pastaa, ruokakermaa, tuorejuustoa, kanaa, paprikaa, sipulia. Ja seuraksi raikas salaatti.
Lado ostokset hihnalle painavin-kevyin järjestyksessä, niin kevyet ei littaannu kaukalossa.Pakkaa samassa järjestyksessä.
Jos isot ostokset mene pakkaamaan heti ja palaa maksamaan kun kassa saanut kaikki vedettyä koneen läpi,pakkaa kaukalon päässä, ei vieressä ettet torppaa kulkua muilta.

Vierailija
10/14 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:21"]Tee pastaa.
Pastaa, ruokakermaa, tuorejuustoa, kanaa, paprikaa, sipulia. Ja seuraksi raikas salaatti.
Lado ostokset hihnalle painavin-kevyin järjestyksessä, niin kevyet ei littaannu kaukalossa.Pakkaa samassa järjestyksessä.
Jos isot ostokset mene pakkaamaan heti ja palaa maksamaan kun kassa saanut kaikki vedettyä koneen läpi,pakkaa kaukalon päässä, ei vieressä ettet torppaa kulkua muilta.

[/quote]
Kiitos!! Ap

Vierailija
11/14 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi jättää menemättä jos tuntuu niin vaikealta.

Vierailija
12/14 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maitopurkit rinnakkain hihnalle hedelmät perään ja sitten kapula heti niitten jälkeen. Jos takana kärryssä paljon tavaraa siirry pois hihnan vierestä että seuraava saa kärryn hiukan viereen . Neljän lapsen isä"

Ja muista pakata ostokset vasta maksettuasi, ettei sinua syytetä varkaaksi, ainakin jos on nuorempi kassa, joka uskaltaa sanoa sen ääneen,  sillä koskaan ei tiedä "toimiiko" korttisi vai ei ja ettei kassaneidille tule ylimääräistä vaivaa.

Ota ensimmäiseksi selvää, miten kauppias on sijoittanut tuotteensa ja tee ostolistasi sen mukaan. ja muista maitopurkit ensin ja perunat ja sipsipussi viimeiseksi. Etkä päivittele asioistasi suureen ääneen, et ainakaan vitsaile, sillä kassaneiti on jo ne kuulut tuhat kertaa aikaisemmin, eikä naurata. Ja kapulat väliin ja limpsapullot kyljelleen.

Vierailija
13/14 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:10"]

Mitä ostaisin? Ja miten minun tulisi toimia kassalla? Hyviä neuvoja kaivataan! Ostoslistalla on tällä hetkellä vain maitoa ja hedelmiä :( auttakaa

[/quote]

Samat ongelmat täällä. Jauheliha on kaapissa, mutta mitä teen siitä?

Salaattia kai pakko ostaa.

Vierailija
14/14 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:11"]Häh, et ole aiemmin käynyt kaupassa?   [/quote] Olen käynyt kaupassa aiemminkin, mutta aiempi keskustelu kassakäyttäytymisestä hämmensi minua. Ja pitäisi keksiä jotain hyvää ruokaa mitä ostaisi, mutta pää lyö tyhjää!

[/quote]

Osta siikaa, kermaviiliä, salaattia ja tee sellainen kermaviilikastike, joka sopii molemmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi