Minut blogattiin täältä eilen kun
kirjoitin tapahtuneen asian ja ihmettelin sitä. Kuului näköjään kiellettyihin aiheisiin. Kauankohan bloggaus kestää, kn kirjoitin pöytäkoneella silloin? Vaikka toisaalta ei väliä, ei tänne viitsi ehkä enää tullakaan.
Kommentit (7)
Mut blokattiin kun tein ketjun Pipsan peplum-asusta.. Ja mä vielä kehuin sitä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:13"]Mut blokattiin kun tein ketjun Pipsan peplum-asusta.. Ja mä vielä kehuin sitä.
[/quote]
Oikeasti? :O Niissä säännöissähän kyllä luki, ettei henkilöistä saa kirjoittaa heidän nimellään ilman heidän lupaansa. Mutta on kyllä outoa, ettei saa ollenkaan keskustella.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:16"]
Missä blogissa? Linkkiä?
[/quote]
Ja kestäähän se kauan, koska netti muistaa kaiken!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:13"]Mut blokattiin kun tein ketjun Pipsan peplum-asusta.. Ja mä vielä kehuin sitä.
[/quote]
Oikeasti? :O Niissä säännöissähän kyllä luki, ettei henkilöistä saa kirjoittaa heidän nimellään ilman heidän lupaansa. Mutta on kyllä outoa, ettei saa ollenkaan keskustella.
[/quote]
No mä käsitin, että yksityishenkilöistä ei saa? Onko vapaaehtoisesti julkista blogia pitävä henkilö yksityishenkilö, jos vielä kirjoittaa blogia omalla nimellään, ei nimimerkillä?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:13"]Mut blokattiin kun tein ketjun Pipsan peplum-asusta.. Ja mä vielä kehuin sitä.
[/quote]
[/quote]
No mä käsitin, että yksityishenkilöistä ei saa? Onko vapaaehtoisesti julkista blogia pitävä henkilö yksityishenkilö, jos vielä kirjoittaa blogia omalla nimellään, ei nimimerkillä?
[/quote]
Ja vielä, Pipsahan on antanut luvan keskustella itsestään täällä, suorastaan kehoittanut siihen.
Kuka bloggaaja?