Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen ei saisi olla iso? Miksi se on uhka

Vierailija
05.09.2015 |

ja kenelle? Naisen ihanne näyttää olevan max. 165 cm ja 50 kg. Miksi isokokoinen nainen on niin negatiivinen asia, ainakin kun lukee tätä palstaa ja muutenkin elämässä. Miehet suhtautuvat pieniin naisiin ystävällisesti ja kohteliaasti, isoihin naisiin etäisesti. Langanlaihat mallit ovat eri asia, ovat pituudestaan huolimatta yleensä suht pieniä koska ovat linnunluisia. Mutta kookas pitkä nainen tuntuu olevan kauhistus.Miksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa että iso nainen imaisee minut sisäänsä kun nuolen sen

Vierailija
2/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai samasta syystä kuin he suhtautuvat toisiin miehiin etäisesti. Pienet ja sievät ihmiset herättävät helliä tunteita; isot ihmiset eivät.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun se liistraa minut  ikkunaa vasten bussin penkillä. Ja pahimaasssa tapauksessa kaivaa ruokaa laukustaan ja alkaa massuttaa.

Vierailija
4/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuun aina on suhtauduttu ihan ystävällisesti eikä kukaan ole ainakaan minun nähteni juossut karkuun. Mistä sinä olet saanut päähäsi tuon uhkajutun?

Vierailija
5/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:07"]Kyllä minuun aina on suhtauduttu ihan ystävällisesti eikä kukaan ole ainakaan minun nähteni juossut karkuun. Mistä sinä olet saanut päähäsi tuon uhkajutun?
[/quote]

No siitä että onko iso nainen jotenkin uhka miesten ja naistenkin itsetunnolle kun vie paljon tilaa jo kokonsa puolesta eikä ole helposti hallittavassa. Ap

Vierailija
6/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tuollaista huomannut. Tasa-arvoisesti ja hyvin kohdellaan.
Pitkä ja riski nainen

Vierailija
7/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:06"]Siksi kun se liistraa minut  ikkunaa vasten bussin penkillä. Ja pahimaasssa tapauksessa kaivaa ruokaa laukustaan ja alkaa massuttaa.
[/quote]

Iso nainen ei välttämättä ole lihava vaan pitkä ja raskasrakenteinen.

Vierailija
8/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen saa olla pitkä, jos on ihana amatsoni kuten Floor Jansen.

Iso ja lihava ei tietenkään käy.

Vierailija
9/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen suhtaudutaan asiallisesti ja työelämässä luotettavana, osittain varmaan olemuksen ja pituuden takia. Mutta söpöyspisteitä on turha hakea, niitä saa se siro ja pieni nainen. Ja muuten tuota ulkonäköasiaa opetetaan jo lapsesta asti: "pikkuiset kultakalat lammessa ui...... Suuuuuuret kuuuuultakalat laaammessa ui". 

Vierailija
10/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on silloin helpompi olla pidempi ja vahvempi. Olishan se noloa jos tulee tappelu ja saa nekkuun naiselta. Iso nainen on sellainen epäseksikäs rohjo. Paitsi jos sattuu samalla olemaan siro kuin malli.

Vierailija
11/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso nainen voi olla hyvinkin aistillinen ja sensuelli suljettujen ovien takana.

Vierailija
12/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän pitkistä ja isoista naisista, nämä ominsuudet kiehtovat, pidän myös pienistä naisista sellainen 170 senttinenkin voi olla kiinnostava jos hänellä on punainen tukka tai luonnottoman isot tissit mieluiten molemmat.
Näitä teorioita on ja ne on saman suuntaisia sen täällä mainisemasta kielletyn teoreetikon kanssa. Miehet hakevat kahdenlaisia naisia ja heillä on usein eri kriteerit, se nainen joka synnyttää ja kasvattaa miehen lapset valitaan erilaisilla kriteereillä kuin satunnaien seura.

Vierailija
13/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista on kiva helliä ja hoivata. Naisen ja lapsen maailmat sekoittuvat pienessä naisessa paremmin.

Vierailija
14/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:01"]

ja kenelle? Naisen ihanne näyttää olevan max. 165 cm ja 50 kg. Miksi isokokoinen nainen on niin negatiivinen asia, ainakin kun lukee tätä palstaa ja muutenkin elämässä. Miehet suhtautuvat pieniin naisiin ystävällisesti ja kohteliaasti, isoihin naisiin etäisesti. Langanlaihat mallit ovat eri asia, ovat pituudestaan huolimatta yleensä suht pieniä koska ovat linnunluisia. Mutta kookas pitkä nainen tuntuu olevan kauhistus.Miksi?

[/quote]

Niinmuttaku se pieni on niin mahdottoman söpö, iso ja lihava on totaalinen turn-of.

Vierailija
15/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 170cm, hoikka ja nätti. Tässä vuosien varrella olen tullut 120% varmaksi siitä, että nainen saa olla korkeintaan 155-160cm, hoikka ja nätti. Oh well, pärjäänpähän paremmin miesten maailmassa urapuolella.

Vierailija
16/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:01"]

[/quote]

Niinmuttaku se pieni on niin mahdottoman söpö, iso ja lihava on totaalinen turn-of.
[/quote]

Mutta jos se iso on kaunis kasvoiltaan isoudestaan huolimatta ja se pieni ruma kuin synti. Silti pieni on söpömpi kuin iso? En ymmärrä logiikkaa.

Vierailija
17/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on vastaavasti pienillä miehillä: naiset suhtautuvat heihin negatiivisesti. 

Ihmisillä on luontainen tarve luokitella ja jäsentää asioita. Perinteisesti mies on iso ja nainen pieni. Ihmisen aivot menevät sekaisin jos asia onkin toisin, eikä ihminen pidä siitä, ettei homma toimi niin kuin hän on sen mieltänyt. 

Vierailija
18/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoisiin ihmisiin suhtaudutaan kuin lapsiin. Sitäkö ap toivot?

Vierailija
19/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iso nainen. Huomattavasti pidempi kuin ihanne ja ylipainoinen myöskin. Ihan helpolla minä seuraa löydän enkä ole kokenut olevani mikään jättiläinen.

Vierailija
20/22 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 181 cm pitkä ja minuun on suhtauduttu ihan normaalisti :)