Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käsittelet "tuulella käyvää" ihmistä?

Vierailija
23.03.2022 |

Vinkit kehiin! Miten käsittelet tuulella käyvää ihmistä?

Minulla on tuttava, jonka kanssa olemme naapureita karavaanialueelta. Hän saattaa olla ensi viikonloppuna mukava, jutella ja tervehtiä. Kuluu viikko, ja hän ei ole näkevinään tai lähinnä mulkoilee, ei puhu mitään. Alkaa kyllästyttää koko muija ja haluaisin vaihtaa paikkaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt näitä ihmisiä. Jos ei osaa käyttäytyä, niin jätän omaan arvoonsa. Kaikilla on huonoja päiviä, mutta ei se ole muiden ihmisten vika.

Vierailija
2/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko muijalla vaihdevuodet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooks mä tuuulella käyvä? Kato mä olen aika vähän kokenu. Mutta kyllä olen halukas oppimaan uutta.

Vierailija
4/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan. Jos on hyväntuulinen ja seurallinen niin olen seuraksi ja jos on ärtyisä ja sulkeutunut niin annan olla omissa oloissaan, kyllä se sieltä mönkii taas seuraan kun siltä tuntuu.

Vierailija
5/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se omaan olemiseen keskittyminen on joka tapauksessa hyvä idea. Silloin omat mielialasi eivät ole riippuvaisia siitä, millainen tuuli naapurissa käy. 

Vierailija
6/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onnistuu paikanvaihto, niin kannattaa tehdä. Tai sitten ignooraat, oli huono tai hyvä päivä, miten lystää.

Vierailija
7/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää tuollaisia ihmisiä. Kovin kummallista jos välillä tervehditään ja välillä ei. 

Vierailija
8/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun pokkailemaan koska olen työsuhteessa tähän sairaaseen ihmiseen.

Vierailija
9/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen. En rupea arvailemaan, millä tuulella joku että voiko lähentyä vai ei sillä kertaa.

Vierailija
10/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelemällä niiden seuraa. Jos ei onnistu niin sitten olemalla lähtemättä mukaan sellaisen säätöihin. Keskityn omaan elämääni, ei mua muiden sekoilut kauheesti edes kiinnosta. 

Vierailija
11/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyn arvaamattomien ihmisten seurassa. En jaksa olla aikuisen ihmisen "äiti", joten välttelen parhaani mukaan.

Vierailija
12/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnetyypityksessä sanviinikko. tunteiden riepoteltava.

Vierailija
13/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piere myötätuuleen.

Vierailija
14/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla tällaiselta tuulella käyvältä itseltään, mitä heidän päässään liikkuu? Itselläni on pari työkaveria, jotka välillä tervehtivät iloisesti ja välillä ovat kuin myrkyn nielleitä eivätkä sano mitään. 

Vierailija
15/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sanottiin, että "tuulella käyvä" ihminen on sellainen, joka tekee hetken mielijohteesta mitä tahansa, mutta ei tee sitä koskaan valmiiksi. Innostuu uusista asioista, mutta ei se innostus pitkään jatku.

Vierailija
16/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun pokkailemaan koska olen työsuhteessa tähän sairaaseen ihmiseen.

Mitä on pokkailu

Vierailija
17/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjevene on tuulella käyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän