AV - valtamedia?
Nyt on eilinen siivouspäivä tehnyt tehtävänsä...
"Sananvapautta puolustava" mv-lehti on ylentänyt mammapalstan valtakunnan vaikuttajaksi, oikein valtamediaksi :)
joka sensuroi kansan syvien rivien sydänäänet.
Kommentit (7)
Linkki johonkin uuteen puuttuu edelleen.
En mainosta kyseistä julkaisua.
Oli myös eka kerta kun jouduin noille roskasivuille puolivahingossa (pahuksen Laasonen!), joten en ole tietoinen mitä siellä on av:sta aiemmin satuiltu.
Valtamedia sensuroi enemmistöä suomalaisista ja itkee samalla kun mainostulot romahtaa!!!!
:)))))))))))))))))))))))))))
Ei ne Li:tä äänestäneet, opintotuella elävät kokemattomat viherpunikit mitään kaupoista osta. Korkeintaan tupakkaa, ja sitä ei saa mainostaa.
Tyhjiöillä on tapana täyttyä, oli tyhjiö sitten sotillaanninen, tai rajoitettua tiedotusta. Ihmisellä on tarve tietää totuus, toki on uskovaisia kaiken sorttisia uskovaisia vihreet ja vassarit haluavat uutisensa noin niin kuin valmiiksi perattuina, vasemmisto vallan alla eläville tämä on sääntö. Nämä oikeat jumaliin uskovat ovat jo aikoja sitten julistaneet omaa juttuaan ja kieltäneet tv-n katselunkin.
Kun maailma ajat sitten vapautui Neuvostoliitosta, länsimaissa käsiteltiin kovalla kädellä entisiä Neukkujen kätyreitä. Suomi oli ainoa maa missä näin ei tehty.
Luulin itse että kun esikuva hävisi häviäisivät aatteetkin, väärässä olin vaihdettiin vihreään ja voitiin taas moittia normaaleja ihmisiä tyhmiksi, ja asettua heidän yläpuolelleen.
Olihan toimittajilla pitkään sananvapauden monopoli vielä Neukkuparatiisin hajoamisen jälkeen.
Nyt sitten uusin juttu mikä tulee pinnalle on mokutus, ei väliä kuka tulee.
8
Täsmentää olen toiminut toimittajana 70-luvulta 2000 luvulle. Kaikki nuo lehdet on nykyään Sanomien alla, aikoinaan oli lehdissäkin keskenään erilaisia mielipiteitä, nyt asiat on toisin.
Onhan tosta ketjujen poistosta ja mielivallasta siellä ollut juttua jo paljon ennen eilistä, sori. Laita linkkiä.