Lue keskustelun säännöt.
Brain burnerz ei ollutkaan salmiakkia! :(
04.09.2015 |
Mä jotenkin kuvittelin! Makea kurkkupastillin tyyppinen karkki, missä vähän jotain chiliä tai jotain. Kielellä vähän poltteli. Pettymys!
Mistä kunnon tujua salmiakkia? Turkinpippureita voisi mussuttaa vaikka pussin kerralla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On se minulle ollut tarpeeksi tujua. En nyt osaa neuvoa mikä olisi väkevämpää, joku Turkinpippuri ehkä?