Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luukku.com-sähköposti muuttuu maksulliseksi toukokuun loppupuolella

Vierailija
23.03.2022 |

Lisätietoa linkissä:

https://www.luukku.com/luukku?item=notice&op=display-nologin&num=8321277

"Toukokuun 24. päivästä lähtien sinulla tulee olla aktiivinen Luukku-tilaus, jotta voit jatkaa Luukku-sähköpostipalvelun käyttöä. Tilauksen hinta on €5.99 kuukaudessa tai €69.99 vuodessa."

No niin, kaksi kuukautta aikaa muistella kaikki palvelut joita käyttää Luukku-osoitteella, jotta saa vaihdettua :)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta ap. 👍

Vierailija
2/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää nyt esimerkiksi keksiä Google-tileille uusi järkevä palautussähköposti.

Ja sitten pitää käydä läpi kaikki mahdolliset palvelut joita muistaa käyttäneensä, ja tarvittaessa kokeilla vaikka "Unohditko salasanan?" -nappulan kautta, onko tullut rekisteröityä kyseisellä sähköpostilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL!

Vierailija
4/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa pikku puuhastelua, oikeastaan olisi voinut aloittaa jo silloin kun tuli tieto Luukun myynnistä.

Vierailija
5/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa kova hinta! toivotaan ettei kukaan tilaa että huomaavat palauttaa maksuttomaksi.

Vierailija
6/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ompa kova hinta! toivotaan ettei kukaan tilaa että huomaavat palauttaa maksuttomaksi.

Varmaan haluavat lopettaa palvelun, mutta eivät kehdanneet suoraan, niin tekevät sen maksulliseksi muuttamisen kautta.

Itselläkin on ollut luukku-sähköposti osoite joskus, mutta siitä on todella pitkä aika kun olen viimeksi käyttänyt sit. Pitääkin katsoa että löytyykö siihen vielä salasana jostain. Hyvin harvoin enää törmää siihen että jollakin olisi luukku-osoite käytössä.

Vierailija
7/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pitää nyt esimerkiksi keksiä Google-tileille uusi järkevä palautussähköposti.

Ja sitten pitää käydä läpi kaikki mahdolliset palvelut joita muistaa käyttäneensä, ja tarvittaessa kokeilla vaikka "Unohditko salasanan?" -nappulan kautta, onko tullut rekisteröityä kyseisellä sähköpostilla.

Itsellä oli monta vuotta käytössä soneran sähköposti ja olihan se melko jumppa kun siitä piti luopua ja yrittää saada joka paikasta vaihdettua sähköposti uuteen. Ei edes onnistunut jokapaikassa, koska joissakin paikoissa käyttäjätunnus on sähköpostiosoite, eikä sitä pysty muuttumaan.

Vierailija
8/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten olisi uusi Gmail-tili?

Vierailija
9/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti ajatellut iki-osoitteen hankkimista, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi ryhtyä tuumasta toimeen. Luukkua minulla ei ole koskaan ollut. Tuli vain mieleen, että iki.fi voisi olla kätevä, kun ei tarvitsisi ilmoitella sinne tänne lopullisen sähköpostiosoitteen muuttuessa.

Vierailija
10/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten olisi uusi Gmail-tili?

Tarkoitin sellaista sähköpostia, johon pääsee varmasti aina sisään, kunhan vain muistaa salasanan :)

Vierailija
11/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh... Hotmailista Luukkuun vaihtaminen oli jo aikoinaan hirveä urakka, ja tämä on varmaan tuplasti suurempi.

Vierailija
12/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel.

Noin susipaskan sähköpostiohjelman sietääkin lopettaa.

Vierailija
13/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllättynyt, että se on vielä olemassa. Onko siellä vielä se Times new roman (vai mikä lie) fontti käytössä?

Vierailija
14/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luoja, onpas kova homma vaihtaa moneen paikkaan sähköpostiosoite, johan tässä on pari tuntii jo puhelinta naputeltu...

Vierailija
15/33 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin luukun outlookiin. Melkoista rahastusta on kyllä tuo luukun uudistus.

Vierailija
16/33 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin tämän.Siirisin kaikki gmail.com ja poistin Luukun kokonaan.En kyllä ikinä olisi maksanut 70€/vuosi.

Vierailija
17/33 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookkiin ja LinkdeIniin vaihdettu gmailin sähköposti, jotta toimii jatkossakin. Kun luukku myytiin Norjalaisille, niin muuttui muutenkin hitaaksi ja huonoksi. Ei enään jatkoon. Tänään loin outlookkiin myös sähköpostin, jotta on varalta toinenkin sähköposti olemassa. Onhan tässä tätä hommaa alkaa muistelemaan, että missä muualla on luukku osoitteeni.

Vierailija
18/33 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostalgisia muistoja. Oli eka eemeli ja tosi monella oli sama.

Toivottavasti ei oo missään "tallessa" enää. Jotkuthan poistuivat automaattisesti, ellei tiettyyn aikaan käyttänyt...

Laskua peläten/odottaen, en aio mistään etsiä vanhoja.

Vierailija
19/33 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kovasti, jos joku jatkaa Luukun käyttöä tämän muutoksen jälkeen.

Vierailija
20/33 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostalgisia muistoja. Oli eka eemeli ja tosi monella oli sama.

Toivottavasti ei oo missään "tallessa" enää. Jotkuthan poistuivat automaattisesti, ellei tiettyyn aikaan käyttänyt...

Laskua peläten/odottaen, en aio mistään etsiä vanhoja.

Luukku poistuu jos sitä ei käytetä kolmeen kuukauteen.