Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vammainen ei saisi ottaa vammatonta puolisoa?t.ammattivalittaja

Vierailija
04.09.2015 |

Miksi vammaiselle pitäisi kelvata vammainen puoliso?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä nyt tuollaista olet saanut päähäsi?

Vierailija
2/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 07:17"]

[/quote]Tuhkimotarinoissa oli vammainen nainen ja hänelle oli sanottu että pitää ottaa vammainen mies. Myös mulla on jalka, selkävamma ja niin äiti kuin sukulaisetkin kehottivat ottamaan vammaisen puolison koska sellaiselle kuulemma kelpaa, terveelle ei.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 07:20"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 07:17"]

[/quote]Tuhkimotarinoissa oli vammainen nainen ja hänelle oli sanottu että pitää ottaa vammainen mies. Myös mulla on jalka, selkävamma ja niin äiti kuin sukulaisetkin kehottivat ottamaan vammaisen puolison koska sellaiselle kuulemma kelpaa, terveelle ei.ap
[/quote]
Olipahan epäempaattista porukkaa, ei voi muuta sanoa! Myös on pinnallista olettaa, että parinvalinnassa pelkkä ruumis merkitsee, eikä esim luonne.
.
Harva meistä muutenkaan koko elämänsä täysin terveenä pysyy.

Vierailija
4/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 07:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 07:20"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 07:17"] Mistä sinä nyt tuollaista olet saanut päähäsi? [/quote]Tuhkimotarinoissa oli vammainen nainen ja hänelle oli sanottu että pitää ottaa vammainen mies. Myös mulla on jalka, selkävamma ja niin äiti kuin sukulaisetkin kehottivat ottamaan vammaisen puolison koska sellaiselle kuulemma kelpaa, terveelle ei.ap [/quote] Olipahan epäempaattista porukkaa, ei voi muuta sanoa! Myös on pinnallista olettaa, että parinvalinnassa pelkkä ruumis merkitsee, eikä esim luonne. . Harva meistä muutenkaan koko elämänsä täysin terveenä pysyy.

[/quote]Niin, osa ihmisistä vaan tuntuu ajattelevan että vammainen olkoon vammaisen kanssa ja vammaton vammattoman.ap

Vierailija
5/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika harvoin noin ajatellaan!

Vierailija
6/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerro nyt, otitko sinä niitä 70€ jouluseteleitä neuvolasta vai et? Kun monet väitti siinä ketjussa, että otit joka vuosi. Siis se aloitus oli jotenkin, että onneksi ei tarvitse enää kieltäytyä niistä seteleistä. En tietenkään usko, että pahanpuhujat ovat olleet tässä asiassa rehellisiä, mustamaalaajia löytyy aina.

Vierailija
7/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 07:34"]

No aika harvoin noin ajatellaan!

[/quote]Kyllä mä olen tähän ajatteluun aika paljon törmännyt. Olen myös opiskellut erityisammattioppilaitoksissa kaksikin eri kertaa ja siellä kyllä huomaa tämän ajattelun monet ottavat vammaisen puolison kun sanovat että kelpaavat edes vammaiselle, ei ole rohkeutta tavoitella vammatonta puolisoa.ap

Vierailija
8/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 07:38"]

Mutta kerro nyt, otitko sinä niitä 70€ jouluseteleitä neuvolasta vai et? Kun monet väitti siinä ketjussa, että otit joka vuosi. Siis se aloitus oli jotenkin, että onneksi ei tarvitse enää kieltäytyä niistä seteleistä. En tietenkään usko, että pahanpuhujat ovat olleet tässä asiassa rehellisiä, mustamaalaajia löytyy aina.

[/quote]En ottanut. Aina ollaan saatu ostettua itse iso kinkku,laatikot ja lahjat niin miksi ottaisin? vein kyllä aikanaan neuvolaan pieneksi jääneitä lapsen vaatteita.ap

Vierailija
9/13 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä on tapana pariutua kaltaisensa kanssa, jokin alitajunta juttu yms. mut onhan kehitysvammainen henkisesti ihan eritasolla kuin terve tavallinen ihminen

Vierailija
10/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:20"]

ihmisillä on tapana pariutua kaltaisensa kanssa, jokin alitajunta juttu yms. mut onhan kehitysvammainen henkisesti ihan eritasolla kuin terve tavallinen ihminen

[/quote]Toki joku kehitysvammainen mutta mulla vain jalkavamma plus oppimisvaikeudet.ap

Vierailija
11/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saa ottaa jos sellaisen sattuu saamaan.

Vierailija
12/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei muistanut mulle kertoa tätä, kun minä kuulo-, selkä- ja käsivammainen menin naimisiin vammattoman miehen kanssa.

Vierailija
13/13 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:39"]Kukaan ei muistanut mulle kertoa tätä, kun minä kuulo-, selkä- ja käsivammainen menin naimisiin vammattoman miehen kanssa.
[/quote]

Miksiköhän miehesi sinut otti? Oletko niin hyvä petipuuhissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän