Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuletko tänne ensisijaisesti aloittamaan, kommentoimaan vai lukemaan ketjuja?

04.09.2015 |

Itselläni vähän vaihtelee. Yleensä vain luen ja välillä kommentoin, joskus avaan illassa 2-3 ketjua, joihin myös vastailen aktiivisesti. Tätä teen kuitenkin harvoin, kerran pari kuussa.

Muut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti luen, joskus kommentoin ja hyvin harvoin aloitan uusia keskusteluja.

Vierailija
2/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti. Toisinaan aloittelen. Usein otan osaa muiden aloituksiin. Joskus jaksaa vaan peukutella. Kuin ni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan tosi harvoin mitään ketjuja. Yleensä ketään ei tunnu kiinnostavan mun ketjut.

Vierailija
4/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemaan. Kommentoin vain "turhiin" ketjuihin, en osallistu keskusteluihin.

Vierailija
5/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:43"]Avaan tosi harvoin mitään ketjuja. Yleensä ketään ei tunnu kiinnostavan mun ketjut.
[/quote]sama homma :D siis tuntuu ettei kiinnosta. Pitäs osata naamioida se asia jotenki liittymään mamuihin tai 4vuotiaan vaippoihin. Tiiäkkö tulis säpinää!

Vierailija
6/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein yhtenä päivänä avauksen, jossa oli mukana luomani kuvalinkki. Alkuperäisen viestin tykkääjiä oli ehkä 100 ja kommentoijia about saman verran. Kuvasivuston mukaan sitä oli kuitenkin käyty keskustelun aikana katsomassa n. 700 kertaa. Tämä muistutti taas siitä, kuinka paljon täällä on myös niitä "hiljaisia vierailijoita".

Ap

Vierailija
7/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen ja kommentoin. Lukijana olen sellainen etten jaksa lukea kovin pitkiä ketjuja kuin pari sivua korkeintaan. Eikä varmaan jaksa muutkaan, koska peukkujen määrä laskee huomattavasti parin ensimmäisen sivun jälkeen. En myöskään jaksa aina lukea tooosi pitkiä kommentteja.

Olen pari kertaa tehnyt aloituksenkin mutta olivat kai melko huonoja kun ei tullut vastauksia. Tänne kirjoittaminenkin ja muiden kiinnostuksen herättäminen on taitolaji!

Se tunne on mahtava, kun oma kommentti saa paljon yläpeukkuja.

Vierailija
8/8 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan menee helppousjärjestyksessä, eli lukeminen on yleisintä koska se on helpointa, sitten kommentointi. Viimeisenä uuden ketjun teko (jos haluaa avautua jostain asiasta eikä vaan trollata).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme