ootteko kämmäilly facessa? :D
Kertokaa! Itellä on esimerkiksi käyny kivoja vahinkotykkäyksiä, tyyliin ku on kyse jostain sellaisesta postauksesta kuten "masentaa, ahdistaa, haluan kuolla". Kävi vielä niin että erikseen aloin katsomaan että kuka tuosta nyt voi tykätä, kun oli yksi tykkäys. No, kukapa muukaan kun ite :D
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:09"]Vahingossa lähtenyt kaveripyyntö
[/quote]mut eikö senki voi perua? Ja ihan positiivistahan se on jos haluaa olla kaikkien kaveri :D
-Olin juuri saanut ekan kosketusnäytöllisen puhelimen ja facebookin sovelluksen käyttö oli vähän hakusessa. Stalkkasin silloista deittailukaveriani, jonka nimen tietenkin kirjoitin vahingossa päivitykseksi enkä hakupalkkiin. Örgh, kyllä nolotti :)
Olen myös harrastanut vahinkotykkäyksiä. Tuttavani menetti lapsensa yhteishuoltajuuden ja tuli vahinkotykättyä
3. En pysty mobiililla tekstiä lainaamaan, mutta siis. Pystyyhän sen kai joo peruun, mut sillon kun niin on käynyt, puhelin ei ole antanut peruuttaa sitä, joten pakko juosta pöytäkoneelle tekeen peruutus :D
Kaikki, joita olen vahingossa pyytänyt kaveriksi, ovat hyväksyneet kaveripyyntöni, ihan tuntemattomat ihmiset. Sitten olen kyllä poistanut heidät kavereista..
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:17"]Kaikki, joita olen vahingossa pyytänyt kaveriksi, ovat hyväksyneet kaveripyyntöni, ihan tuntemattomat ihmiset. Sitten olen kyllä poistanut heidät kavereista..
[/quote]
Mulla sama, jotain tykkääjät listaa tms ilmeisesti selaillut ja tabletissa se lisää kaveriksi on juuri siinä kohtaa missä oon skrollaillut ja sehän ei pyydä pyyntöihin mitään vahvistusta.
Varovainen saa olla
Mulla ei suostunut kuvaa millään lataamaan. Yritin sitten aika monesti. Sitten vihdoin kun sain postauksen seinään, oli se kuva unohtunut liittää siihen. Aika sekava postaus oli puiston oravasta. Öhhöh :D
Henkilökohtaisen viestin lähettäminen väärälle henkilölle... Varmaan kiinnosti ex-luokkakaveria, että erosin koska mua petettiin + kauhee tillitys
Ihme kyllä en ole, tietääkseni. Ja välillä vietän siellä kalsarikännejäkin.
Noista tykkäämisistä. Nuoret pitkältin painaa tykkää tarkoittaakseen nähty! Just jos on noita angstipäivityksiä, niin saattaa olla kymmeniä, satoja tykkäyksiä ja pari läheisintä sitten utelee tai lähettää voimaviestin.
Olen ilmeisesti lähettänyt kaveripyynnön yhden koulututun miehelle, koska hän yhtäkkiä ilmestyi kavereihini. En ollut nähnyt naista yli 15 vuoteen ja en ole ikinä nähnyt hänen miestään livenä :D No facekavereita olen edelleen molempien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:13"]-Olin juuri saanut ekan kosketusnäytöllisen puhelimen ja facebookin sovelluksen käyttö oli vähän hakusessa. Stalkkasin silloista deittailukaveriani, jonka nimen tietenkin kirjoitin vahingossa päivitykseksi enkä hakupalkkiin. Örgh, kyllä nolotti :)
[/quote]
Mulla kävi samoin, tai olin sen verran "fiksu" , että testihain kaverin nimeä uudella puhelimella ja sehän sitten tuli päivitykseksi, eikä sitä silloin saanut puhelimella muokattua/poistettua.
Kyllähän siitä kuittia tuli. Ihan ekana "tekniikan ihmelapsella taitaa olla uusi puhelin"
Pistin vahingossa mese kutsun ex:lue, ei todellakaan ollut tarkoitus. Eikä olla edes faces kavereita oltu pitkään pitkään aikaan, mutta edelleenkin syystä tai toisesta sen mese pikakuvake on mun puhelimen etusivulla siitä sitten vahingossa se ikkuna aukes ja lähti mese kutsu. Tietääkö muuten joku lähteekö se heti siittä vai pitääkö vielä jotenkin erikseen varmentaa? En löydy omilta sivuilta tietoa kenelle mese kutsun olen lähettänyt. Onko jossain siellä semmonen edes?
Vahingossa lähtenyt kaveripyyntö