Yllättävä tutkimus: Tämä vartalotyyppi viehättää miehiä! Linkki
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:35"]No kimhän on vaan läski?
[/quote] On melko tanakan näköinen nyt paksuna.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:35"]No kimhän on vaan läski?
[/quote] On melko tanakan näköinen nyt paksuna.
[/quote]
On normaalistikin
Näyttääpä kimin pää pieneltä tuossa kuvassa :D
Sanoi hölynpölyn tutkimukset mitä tahansa niin veikkaan, että totuus on jossain siellä kardashianin muhevan perseen ja muodottoman mossin välillä noin keskimääräisesti. Joukkoon mahtuu myös miehiä jotka pitää jostain aivan muusta.
Kuitenkin on tuhansia kyselyjä ja tutkimuksia joissa laihat eivät miellytä yhtä paljon kuin muodokkaat, niin että mitähän tästä pitäisi ajatella ?
Seuraavaksi tutkimus siitä, onko makronilaatikko vaiko hernekeitto maailman paras ruoka.
aika moni mies ei muuten voi sietää kate mossia, vaikka mielestäni hän on kaunein ja jolla on asennetta. en kyllä usko kiminkään olevan, joten kaipa se siellä välimaastossa on. mielestäni sellaiset miehet joiden mielestä vain langanlaihat on kauniita on pelottavia, samoin kuin jollain on fetissi 300-kilosiin. mutta uskoisinpa että miesten naismakuja on yhtä paljon kuin on miehiäkin. ja jos vaikka kaikki miehet pitäisi vaan jostain mallista, niin puolestani saavat. olen sitten ihan tyytyväinen tällaisena lihaksikkaana treenattuna ja jaksan tehdäkin jotain..
Tarkoitettiinkohan tuossa, että tutkimusTULOS on yllättävä, eikä tutkimus... Toisaalta kumpikaan ei ainakaan minua yllätä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:41"]
Kuitenkin on tuhansia kyselyjä ja tutkimuksia joissa laihat eivät miellytä yhtä paljon kuin muodokkaat, niin että mitähän tästä pitäisi ajatella ?
[/quote]
Niissä tutkimuksissa, joissa hoikat eivät ole olleet suosituimpia, on hoikkien vyötärö-lantiosuhde yleensä ollut epäedullinen. Tällä tiedetään olevan suuri merkitys naisen viehättävyyden kannalta.
Kate mossilla bmi on enemmänkin jotai 17 kuin 19. 19 on vielä normaalin painon puolella, alle 19 alipainoinen.
Bmi 22-26 on naiselle paras, minun mielestäni.
M43
No kimhän on vaan läski?