Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin töihin masentuneena?

Vierailija
03.09.2015 |

Pakko mennä töihin, vaikka olen lääkärin määräämällä pitkällä sairaslomalla. Tarvitsen kipeästi rahaa. Mulla on korkeakoulututkinto ja monipuolista työkokemusta talouden, hallinnon ja markkinoinnin alalta. En kuitenkaan masennuksen takia ole täysin työkykyinen. Keskittyminen ja ajattelu ovat vaikeita, olen hidas ja oppiminen kankeaa. Sängystä ylös nouseminen on todella vaikeaa aamuisin, mutta jos olisi pakko mennä töihin, niin jaksaisin sinne raahautua. Jotain rutiinitehtäviä voisin tehdä. Olen ollut tehtaallakin töissä, mutta masennuksen aiheuttaman motorisen hitauden takia se olisi nyt vaarallista. Mihin kannattaisi hakea? Mieluiten toimistohommia, mutta tässä hädässä mikä vaan kelpaisi. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselenkö ihan mahdottomia..? 

Vierailija
2/3 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:56"]Kyselenkö ihan mahdottomia..? 
[/quote]

Jep. Kysyt. Miten pitkä sairasloma sinulla on? Tuskin sitä aiheetta on kirjoitettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on kirjoitettu 3 kk kerrallaan ja ketjutettu. Vielä 1 kk jäljellä nykyistä sairaslomaa. 

En halua syyllistää ketään masentuneita. Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät pysty töihin lainkaan. Mutta siinäkin on aste-eroja. Jotkut pystyvät jonkin aikaa tsemppaamaan, mutta sitten ovat ihan poikki, eivätkä kykene enää yhtään mihinkään.