Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun matkustelette ulkomailla, niin käyttekö eläintarhoissa?

Vierailija
22.03.2022 |

Itse käyn.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin. Tallinnassa ja Madridissa oli ihan ok eläintarhat.

Vierailija
2/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni Tallinna oli kaukana ok:sta ainakin muutama vuosi sitten. Todella ahdistava paikka, eläimet aivan liian pienissä tiloissa. Erityisesti jääkarhut ja norsut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina

Vierailija
4/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt.

Vierailija
5/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa käytiin lasten kans. Oli ihan kivaa.

Vierailija
6/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurissa kiva, Budapestissa ei niinkään. Noi taitaa olla ainoat missä oon käynyt.

Vierailija
7/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa erehdyin menemään pieneen eläintarhaan, joka oli aivan painajainen. Sairaita eläimiä pienissä paljaissa häkeissä kahlittuina. Kauhea paikka, aiheutti surua ja ahdistusta. En suosittele menemään eläintarhoihin tuon tyyppisissä maissa ollenkaan. Itse en ainakaan halua tukea tuollaista toimintaa, enkä olisi ikinä mennyt, jos olisin tiennyt. 

Vierailija
8/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn silloin tällöin. Wienin Schönbrunnin eläintarha on suosikkini, ihana paikka.

Vierailija
9/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni Tallinna oli kaukana ok:sta ainakin muutama vuosi sitten. Todella ahdistava paikka, eläimet aivan liian pienissä tiloissa. Erityisesti jääkarhut ja norsut.

Tallinnan eläintarhan vanha puoli on ihan karmea. Jääkarhu on siellä, ja sillä on kyltti, missä kerätään rahaa eläintarhan laajentamiseen.

Norsuilla sen sijaan on todella suuri ulkotarha siellä uudella puolella.

Vierailija
10/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap ja olen käynyt Berliinissä, Barcelonassa ja Kööpenhaminassa.

Vierailija
11/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap ja olen käynyt Berliinissä, Barcelonassa ja Kööpenhaminassa.

Berliinissä on kaksi eläintarhaa. Olen käynyt molemmissa.

Vierailija
12/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinassa erehdyin menemään pieneen eläintarhaan, joka oli aivan painajainen. Sairaita eläimiä pienissä paljaissa häkeissä kahlittuina. Kauhea paikka, aiheutti surua ja ahdistusta. En suosittele menemään eläintarhoihin tuon tyyppisissä maissa ollenkaan. Itse en ainakaan halua tukea tuollaista toimintaa, enkä olisi ikinä mennyt, jos olisin tiennyt. 

No eipä kyllä yllätä tipan vertaa, että Kiinassa on tuollaista.

Vierailija
13/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tallinnan eläintarhan vanha puoli on ihan karmea. Jääkarhu on siellä, ja sillä on kyltti, missä kerätään rahaa eläintarhan laajentamiseen.

Norsuilla sen sijaan on todella suuri ulkotarha siellä uudella puolella.

Kiva jos norsujen olot on parantuneet, mielestäni ei ollut mitään uutta puolta silloin kun kävin.

Vierailija
14/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
15/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt aina jos matkalle sattuu eläintarha.  Teneriffalla Loro Parkissa monta kertaa.  Se on todella kaunis ja hieno paikka, mutta surullista kun eläimet elää vangittuina.  Esim. gorillat ovat ihan vieressäsi vain lasi välissä-vaikuttavat hyvin älykkäiltä mutta tulee surullinen olo kun ovat vankeina.  

Vierailija
16/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua katsella vangittuja eläimiä, tulee vain murheellinen olo. Ellei tarhoilla olisi panoksensa myös uhanalaisten kantojen suojelussa, moiset saisi kaikki lopettaa. Tosin jos eläinten alkuperäiset elinympäristöt on tuhottu, tarhauskaan ei mitään pelasta.

Vierailija
17/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkeja, joissa olen vieraillut eläintarhassa on ainakin Tallinna, Riika, Wroclaw, Berliini ja Amsterdam. Lisäksi Teneriffalla ja Cran canarialla, niissä ei tietoa kaupungista. Tukholman Skansenia ei oikein eläintarhaksi voi kutsua, mutta siellä lapsia lähinnä kiinnostivat eläimet.

Vierailija
18/18 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä pitää matkustaa "tuon tyyppisiin maihin", jos kerran tietää, että siellä kohdellaan niin eläimiä kuin ihmisiä huonosti? Sinun kaltaiset ihmiset pitäisi laittaa väkisin katsomaan eläintarhoja Kiinassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän