Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pintakuiva kasvojen iho?

Vierailija
03.09.2015 |

Argh. Iho on muuten ihan ok, muutamia vanhenemisen oireita, mutta jos laitan meikkivoidetta iho ikäänkuin hilseilee paikoittain. Merkillä ei väliä ja kosteutan kyllä. Auttaisiko mineraalimeikki? :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä pintakuivan ihon tuotteita, esim. Avene.

Vierailija
2/12 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt kuorinta kerran viikkoon ja kosteutuksessa kaakaovoi/arganöljy, jotka jäävät pintaan. Seerumina hyarulonhappo.

Pintakuiva sekaiho, jossa ennen isot ihohuokoset, kuivia länttejä, epäpuhtauksia, välillä paiseita. Eipä ole enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, vaihdoin mineraalimeikkiin, eikä ole ollut enää tuota hilseilyongelmaa. Lisäksi otin käyttöön seerumit yöksi ja vaihdoin kuorinta-aineen Madaran hedelmähappokuorintaan (http://www.madaracosmetics.fi/fi/tuotteet/129-kirkastava-aha-kuorintanaamio-60ml.html). Tuo kuorinta on ihan paras, kertaostoksena tyyriimpi kuin marketin normikuorinta, mutta ihan järjettömän riittoisa ja oikeasti tehokas.

Vierailija
4/12 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma. Nyt olen käyttänyt pari kuukautta Sensain kasvovettä ja kosteuttavaa emulsiota. Jättää meikin alle kosteutetun, pehmeän ihon. Ei ole hilseillyt tuon jälkeen! 

Ja nyt kokeilin Lumenen uutta Nude glow tms meikkivoidetta, mikä ei hilseillyt.

Vierailija
5/12 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä :) Mikähän olisi paras päivävoide? Mulla tulee silmäoireita herkästi ainakin lumenen ja nivean tuotteista, Body Shop ja Lush ok.

Vierailija
6/12 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:43"]

Jep, vaihdoin mineraalimeikkiin, eikä ole ollut enää tuota hilseilyongelmaa. Lisäksi otin käyttöön seerumit yöksi ja vaihdoin kuorinta-aineen Madaran hedelmähappokuorintaan (http://www.madaracosmetics.fi/fi/tuotteet/129-kirkastava-aha-kuorintanaamio-60ml.html). Tuo kuorinta on ihan paras, kertaostoksena tyyriimpi kuin marketin normikuorinta, mutta ihan järjettömän riittoisa ja oikeasti tehokas.

[/quote] Mäkin siirryin juuri BHA:sta AHA:n, kun aikaisempi on tehnyt jo työnsä, eikä iho enää rasvoitu niin paljon. Tykkään, ei kuivata, ei kiristä mutta ihon kunto on taas parempi. Käytin enimmäkseen hyarulonhappoa yhdessä vaiheessa ja nyttenkin satunnaiseti, on ihan hyvä perusseerumi, jos ei tarvitse kuorintaa vaan tekee sen muutoin.

-3-

Vierailija
7/12 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin vuosia samasta ongelmasta. Mikään ei auttanut. Kokeilin kaikki rasvat ja öljyt ja kuivalle iholle tarkoitetut meikit. Mineraalimeikit ja olin jopa meikkaamatta jos se auttaisi. Kuorin hulluna ja sitten taas kuorin varovasti ja vaikka mitä.

Sitten kävin kerran kicksissä kysymässä jotain näytettä jostain tehokosteuttavasta naamiosta ns. hätäavuksi kun olin menossa häihin vieraaksi ja halusin meikin alle kunnon kosteutusta ettei meiki rapisisi edes niiiiiin pahasti. En luottanut enää mihinkään rasvoihin tai voiteisiin kunnes sain myyjältä näytteen Clarinsin Hydraquench Maskista. Kasvoille jätettävästä kosteuttavasta naamiosta.

Eipä ole ollut iho pätkääkään pintakuiva enää tän jälkeen. Kyllä sen vaan tietää kun on ehdoton luottotuote löytynyt sen jälkeen kun on kokeillut kaikkea! Suosittelen ehdottomasti. Kannattaa pyytää näyte just vaikka Stockalta, Emotionilta tai Kicksistä.

Vierailija
8/12 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorinta on paras keino! Kuorintahanskoilla voi tehdä halutessaan vaikka joka aamu kevyen kuorinnan ennen meikin levittämistä, eikä takuulla hilseile. Niin usein ei siis ole pakko, mutta halutessaan voi. Mä kuorin muutaman päivän välein. Helppoa, halpaa ja toimivaa. Ei tarvii ostaa mitään maagisia erikoismömmöjä. :)

Vierailija
9/12 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:46"]

Kiitos vinkeistä :) Mikähän olisi paras päivävoide? Mulla tulee silmäoireita herkästi ainakin lumenen ja nivean tuotteista, Body Shop ja Lush ok.

[/quote]

Minulla on öisin ja oikein kuivana kautena myös päivisin Madaran Daily Defence -voide: http://www.madaracosmetics.fi/fi/tuotteet/119-pihlaja-daily-defence-cream-60ml.html

Päivävoiteena on usein Bellavita A-vitamiinivoide: http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?pagetype=2&catalog=yasalescatalog&productid=322027%28yabasecatalog%29

Mutta ihan ehdottomasti kaikkein paras ikinä on Clinique Moisture Surge -kosteusvoide, joka on hemmetin kallis, mutta myös todella riittoisa ja ihan ihmetuote. Sain jostain kokeilupurnukan, jonka viimeisiä tippoja säästän ja aion kyllä ostaa ison putelin jahka pääsen lentokentälle tai Saksaan, eli mihin tahansa muualle kuin Suomeen: http://www.clinique.com/product/1687/5089/Skin-Care/Moisturizers/Moisture-Surge-Extended-Thirst-Relief

Vierailija
10/12 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista, muita vinkkejä? ei ap

Vierailija
11/12 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa. Mulla kuorinta ei kyllä ole koskaan auttanut. Tuntuu vain pahentavan ongelmaa.

Vierailija
12/12 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että parasta on kun en juuri kuori tai hoida liikaa. Kunnon kosteutusta, eikä aamulla ole pakko hinkata naamaa. Korkeintaan pyyhkäisee kosteuttavalla kasvovedellä. On todella auttanut tuo kuorinnan vähentäminen, ennen nenä hilseili lähes aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi