Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teille kaikille ketkä pelkäätte vastaanottokeskuksia

Vierailija
03.09.2015 |

Asun Helsingin keskustassa. Naapurissa on julkisin varoin tuettu huumehörhötalo. Naapurissa on myös alkoholistien kuntoutuskeskus. Kaikkialla on kerjäläisiä Romaniasta. Kaikkialla on myös maahanmuuttajia, osa paremmin integroituneina, osa huonommin. Tämä on minun ja perheeni (johon kuuluu kaksi pientä lasta) kotikaupunki, enkä osaa täällä pelätä. 

Eniten huolta herättää nämä ratikoissa ja muualla seikkailevat suomalaista syntyperää olevat nistit. Niitä voin sanoa lasteni puolesta pelkääväni. Mutta näin nyt on näppylät eikä asia valittamalla parane. 

Tarkoitan siis sitä että kaikki on suhteellista. Uuteen on opittava ja totuttava. Ihminen on siihen ihan kyvykäs, myös te jotka äänestätte näitä mahdollisia vastaanottokeskuksia vastaan.

Terveisiä Töölöstä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain sinun näkemyksesi. Minä asun Käpylässä. Vieressä on kaksi vastaanottokeskusta. Alueella on paljon maahanmuuttajia. Lisäksi täällä on kaksi kehitysvammayksikköä ja skitsofreenikkojen kuntoutuskoti, molemmat noin 500m sisällä. Älä tule kertomaan minun puolestani mihin olen valmis. 

Vierailija
2/2 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:04"]

Tuo on vain sinun näkemyksesi. Minä asun Käpylässä. Vieressä on kaksi vastaanottokeskusta. Alueella on paljon maahanmuuttajia. Lisäksi täällä on kaksi kehitysvammayksikköä ja skitsofreenikkojen kuntoutuskoti, molemmat noin 500m sisällä. Älä tule kertomaan minun puolestani mihin olen valmis. 

[/quote]

Siis mikä sun pointti on? Pelkäätkö sä joka päivä kun astut ovesta ulos?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan