Nainen, pystytkö tuntemaan seksuaalista halua itsellesi tuntemattoman miehen kanssa?
Katsoin vaimoni kanssa HBO:n uutta hyvää ruotsalaista Lust-sarjaa. Sarjassa nainen himoitsi seksiä itselleen tuntemattoman miehen kanssa. Vaimoni totesi tähän, että "minä en kyllä voi mitenkään ymmärtää, miten joku voisi haluta seksiä tuntemattoman kanssa".
Onko valtaosa naisista samoilla linjoilla vaimoni kanssa?
Kommentit (9)
Olen ollut elämäni aikana 4 kertaa pidemmässä parisuhteessa. Kaksi kumppaneista kuului ryhmään, joka ei pysty harrastamaan seksiä tuntemattoman kanssa. Heidän molempien kanssa seksistä tuli lopulta aivan mahdottoman vaikeaa, kun oli oltava suuria tunteita ja täydelliset puitteet. Sen sijaan kahden muun kanssa seksielämä pysyi hyvänä ja ennen kaikkea aktiivisena, koska heille kyse ole "vain seksistä".
Voisin haluta tuntematonta, mutta en voisi antautua tuntemattomalle. Esim. kauppajonossa saatan fantasioida edessä olevasta miehestä, mutta oikeasti tarvitsen hyväksyntää, ymmärrystä ja lempeitä tunteita, että menisin sänkyyn asti. Tosin en tarvisi noita, jos mulla olisi hyvä kroppa. Mutta koska ei ole, niin kaipaan näitä asioita ensin.
No Tinderissä en kuvia halua, mutta tapaamisella tiedän joistakin ihmisistä
1) tuota en missään nimessä halua
2) jotkut voi virittää ajatuksia vaikkei mitään tapahtuisikaan
3) treffeillä jos juodaan alkoholia halut voivat alkaa heräämään
4) humalassa saatan harrastaa yhden illan suhteita, mutta olen tutustunut tyyppiin baarissa. Ei kyl mikään itsetarkoitus ole niin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut elämäni aikana 4 kertaa pidemmässä parisuhteessa. Kaksi kumppaneista kuului ryhmään, joka ei pysty harrastamaan seksiä tuntemattoman kanssa. Heidän molempien kanssa seksistä tuli lopulta aivan mahdottoman vaikeaa, kun oli oltava suuria tunteita ja täydelliset puitteet. Sen sijaan kahden muun kanssa seksielämä pysyi hyvänä ja ennen kaikkea aktiivisena, koska heille kyse ole "vain seksistä".
Täysin sama havainto itsellä. He, joille seksiin vaaditaan jotakin ylimaallista henkistä yhteyttä ovat usein juuri tyytymättömimpiä seksielämäänsä ja harrastavat seksiä vähiten.
Jos tuntemattoman kanssa treffit, joiden tarkoituksena päätyä harrastamaan seksiä, eikä mies vedä yhtään puoleensa, olen huomannut, että miehen sinnikkyydellä päästään molempia tyydyttävään lopputulokseen, eli alussa vähän vastenmielinenkin mies saattaa herättää minussa kiimaa, kun tämä ei anna periksi, vaan alkaa esim. kosketella rauhallisesti rintojani, peppuani, ei välttämättä sano mitään ja vie lopulta kätensä pillulleni ja alkaa tunnustella sitä selkeän kiihottuneena.
Tässä vaiheessa alan kostua, halut ovat heränneet, ja ajatus naiduksi tulemisesta kiihottaa yhä enemmän ja enemmän.
Itsevarma mies alkaa tässä vaiheessa vapauttamaan isoja rintojani hänen hyväiltävikseen, avaa tai nostaa paitaa, ihastelee sitten vapauttamiaan rintoja, puristelee, suutelee, imee niitä. Kuulen hänen huokailunsa, joka kumpuaa hänen kiimastaan.
Voin jatkaa ns. passiivisena, vaikka olen tietysti aktiivisena tilanteen mahdollistajana, ja odotan miehen vähitellen ujuttavan kätensä pikkuhousuihini, jossa sitä odottaa malttamaton pillu. Mies huomaa vaon kosteuden sormensa sinne työntäessään ja alkaa availla housujaan. Pian käännyn miehestä poispäin, pellistä hänelle kutsuvasti, johon tunnen vastauksen häpyhuulillani - suonikas, kova kalu alkaa malttamattomana työntyä pilluuni.
Nam kirjoitti:
Jos tuntemattoman kanssa treffit, joiden tarkoituksena päätyä harrastamaan seksiä, eikä mies vedä yhtään puoleensa, olen huomannut, että miehen sinnikkyydellä päästään molempia tyydyttävään lopputulokseen, eli alussa vähän vastenmielinenkin mies saattaa herättää minussa kiimaa, kun tämä ei anna periksi, vaan alkaa esim. kosketella rauhallisesti rintojani, peppuani, ei välttämättä sano mitään ja vie lopulta kätensä pillulleni ja alkaa tunnustella sitä selkeän kiihottuneena.
Tässä vaiheessa alan kostua, halut ovat heränneet, ja ajatus naiduksi tulemisesta kiihottaa yhä enemmän ja enemmän.
Itsevarma mies alkaa tässä vaiheessa vapauttamaan isoja rintojani hänen hyväiltävikseen, avaa tai nostaa paitaa, ihastelee sitten vapauttamiaan rintoja, puristelee, suutelee, imee niitä. Kuulen hänen huokailunsa, joka kumpuaa hänen kiimastaan.
Voin jatkaa ns. passiivisena, vaikka olen tietysti aktiivisena tilanteen mahdollistajana, ja odotan miehen vähitellen ujuttavan kätensä pikkuhousuihini, jossa sitä odottaa malttamaton pillu. Mies huomaa vaon kosteuden sormensa sinne työntäessään ja alkaa availla housujaan. Pian käännyn miehestä poispäin, pellistä hänelle kutsuvasti, johon tunnen vastauksen häpyhuulillani - suonikas, kova kalu alkaa malttamattomana työntyä pilluuni.
...pyllistän hänelle...
Kyllä voin, ja muutaman kerran olen sii mennytkin heti asiaan ihan täysintuntemattoman kanssa. Oikeinhämmästyin, nyt kun itse ajattelen asiaa myöhemmin.
Sillä, olin luullut etten voi! Nyt vanhempana olen ajatellut etten voi, mutta e johtuukin vain siitä, että jotain olen tuntenut miehistä ennestää joiden kanssa siis mennyt.
Mutta siis yleensä mennyt heti aina jos vain voinut, sillä kauhea himo on ajanut minua aina. Nyt hämmästelen itseäni, sillä miehellenkin oikeesti väittänyt etten voi! Ja hänenkin kanssa menin heti (muttei täysin tuntematon ollutkaan.)
Mulla voimakas libido. Tunnen kyllä halua, mutta eri asia haluanko viedä sen haluni käytännön tasolle. Yleisimmin nautin siitä vetovoiman tunteesta / muistosta yksikseni sitten myöhemmin.
Minä olen kuten vaimosi. Täysin mahdoton on kuvitella haluavansa tuntematonta. Tästä syystä en myöskään ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja. Nuorempana mietitytti menetänkö jotain, mutta vanhemmiten olen kuullut kyllä muiltakin vastaavasta "ongelmasta".