Mies ongelma... Miehet voisi vastata!
Tapasin baarissa miehen, mentiin jatkoille ja vietettiin mukava ilta!
Aamulla mies tekstaa että haluaa kanssani pano suhteen! :D
Oon hirvee läski, siis oikeesti! Ihan kaunis, mutta ylipainoinen.
Eikö mies huomannut asiaa vai eikö välitä?
Ilkeänkö nyt ilmestyä läskeineni paikalle, entä jos se pettyy...?
Kommentit (29)
Kysytkö ihan tosissasi? Haluatko moisen suhteen?
Yhdyssanojen kirj.kandee opetella.
Ylipainoinen ei kelpaa muuhun kun panosuhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:45"]Niin, se haluaa vain panosuhteen. Eli ei julkisia esiintymisiä, ei normaalia parisuhdetta.
Vaikka olet ylipainoinen ei sinun tarvitse tyytyä tuollaiseen kohteluun.
[/quote] no kyllä mullekkin vaan seksi kelpaa.. Ei mies minullekaan ole aviomies matskuu!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:47"]Ylipainoinen ei kelpaa muuhun kun panosuhteeseen.
[/quote] kyllä kelpaa! On todisteita siitä!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:44"]Tapasin baarissa miehen, mentiin jatkoille ja vietettiin mukava ilta!
Aamulla mies tekstaa että haluaa kanssani pano suhteen! :D
Oon hirvee läski, siis oikeesti! Ihan kaunis, mutta ylipainoinen.
Eikö mies huomannut asiaa vai eikö välitä?
Ilkeänkö nyt ilmestyä läskeineni paikalle, entä jos se pettyy...?
[/quote]
No onhan se sun läskit jo nähnyt, miten se nyt enää vois pettyä. Ja panna se sua haluaa, ei esitellä kavereille ja sukulaisille. Eli sinä korvaisit sen oman käden, that's it.
Jos homma sopii myös sinulle, niin en näe asiassa mitään ongelmaa.
mies
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:45"]Niin, se haluaa vain panosuhteen. Eli ei julkisia esiintymisiä, ei normaalia parisuhdetta. Vaikka olet ylipainoinen ei sinun tarvitse tyytyä tuollaiseen kohteluun. [/quote] no kyllä mullekkin vaan seksi kelpaa.. Ei mies minullekaan ole aviomies matskuu!
[/quote]
Mikä ongelma tässä sitten on jos et itsekään halua muuta? On se kuule ne sun läskit jo nähnyt.
sillä on läskifetissi, tykkää katsoa kun läski heiluu ja läskin välistä tulee kiva hien- ja paskanhaju
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:45"]Niin, se haluaa vain panosuhteen. Eli ei julkisia esiintymisiä, ei normaalia parisuhdetta. Vaikka olet ylipainoinen ei sinun tarvitse tyytyä tuollaiseen kohteluun. [/quote] no kyllä mullekkin vaan seksi kelpaa.. Ei mies minullekaan ole aviomies matskuu!
[/quote]
Mikä ongelma tässä sitten on jos et itsekään halua muuta? On se kuule ne sun läskit jo nähnyt.
[/quote] :D ei se oo nähnyt mua ilman vaatteita! Jotenkin kuvittelen että se on nähnyt mut jotenkin hoikempana... Ja karu totuus paljastuu siitten makkarissa:/
Ei se läski kaikkia haittaa. Minua kyllä haittaa, mutta ei kaikkia.
Niin, ja miehellä itsellään on hyvä kroppa...
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:47"]
[/quote]
TOLLO kommentti. Ehkä se on nyt ihan subjektiivinen käsite kuka mihinkin kelpaa. Useimmille fiksuilla ei kelpaa tyhmä ja ylipainosta ei sen kanssa ole mitään tekemistä. Kommentoija tuskin fiksuilla kelpaisi. Liiraa niin pahasti.
Sinä olet ollut hyvä sängyssä. Jos haluat panosuhteen, niin siitä vaan. On ainakin reilu.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:47"]
[/quote]
TOLLO kommentti. Ehkä se on nyt ihan subjektiivinen käsite kuka mihinkin kelpaa. Useimmille fiksuilla ei kelpaa tyhmä ja ylipainosta ei sen kanssa ole mitään tekemistä. Kommentoija tuskin fiksuilla kelpaisi. Liiraa niin pahasti.
Sinä olet ollut hyvä sängyssä. Jos haluat panosuhteen, niin siitä vaan. On ainakin reilu.
[/quote] kun ei me olla oltu vielä sängyssä! Ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 16:47"]Ylipainoinen ei kelpaa muuhun kun panosuhteeseen. [/quote] kyllä kelpaa! On todisteita siitä!
[/quote]
eikä sitä todellakaan tarvitse edes todistella... Oikeesti. Ei se elopaino ole seksin tae tai este. Hidaste se joskus voi olla....jota voi moni muukin asia olla.
Jos molemmat haluaa vaan panosuhteen niin mitä väliä jos oletkin liian läski. Sitten vaan ei tule lisää panoja jos jompi kumpi ei olekaan tyytyväinen "panon tasoon" ja syy voi olla muukin kuin läski. Ehkä miehellä onkin minimuna tai ei osaa käyttää sitä.
Ei auta kuin panna kerran niin sillä se selviää...
Tarvitseeko minun siis olla huolissani siitä, että mies pettyy? Pitäisikö jättää menemättä treffeille? Ap
Olen mies, mutten nyt oikein ymmärrä mitä minä tähän voisin vastata. En ole koskaan halunnut panosuhdetta. Tiedän, tää on vähän off-topic, mutta haluaisin kuitenkin tuoda esille sen, ettei näihin voi vastasta vaikka olisi samaa sukupuolta.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:09"]Olen mies, mutten nyt oikein ymmärrä mitä minä tähän voisin vastata. En ole koskaan halunnut panosuhdetta. Tiedän, tää on vähän off-topic, mutta haluaisin kuitenkin tuoda esille sen, ettei näihin voi vastasta vaikka olisi samaa sukupuolta.
[/quote] no älä sitten vastaa :)
Niin, se haluaa vain panosuhteen. Eli ei julkisia esiintymisiä, ei normaalia parisuhdetta.
Vaikka olet ylipainoinen ei sinun tarvitse tyytyä tuollaiseen kohteluun.