Ikäsi ja seksikumppaneiden määrä
Kommentit (184)
32v ja 2. En voisi katsoa itseäni peiliin jos olisi enemmän. Eikö teitä joitain yhtään hävetä? Mutta joo, omapa on tavaranne...
38v ja miehiä ollut 80-100.joista suurin osa 1990-2000.2000-luvulle saan sopimaan ehkä vain 10 miestä
N27, 8. Kyllähän tuo vähän hävettää, mutta minkäs sille enää mahtaa.
Nainen 43 v. noin 50 kpl, ei kai ole liikaa :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:33"]N17 ja 16 miestä
[/quote]Jos lisäät 0 perään olet luultavasti eksäni :D Mistä olikin puhetta jossain muual tääl avlla
Miksi osa vastauksista saa alapeukkuja, mutta myöhemmin sama vastaus saa pelkästään yläpeukkuja? Kyllä ollaan oltu hirveitä horoja, jos esimerkiksi 22-23- vuotiaana on ollut 2-3 seksikumppania...
M50, 500-700 naista, voi olla enemmänkin. Kaikista en ole ylpeä mutta kaikenlaista on tullut tehtyä ja kivaa on ollut!!
Monella muullakin on tainnut olla kivaa!! ;)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:46"]
32v ja 2. En voisi katsoa itseäni peiliin jos olisi enemmän. Eikö teitä joitain yhtään hävetä? Mutta joo, omapa on tavaranne...
[/quote]
Kiitos, nimenomaan näin. Oma on tavarani ja aivan hyvin voin katsella itseäni peilistä. Harmi että olet noin estoinen, että oikein toistenkin seksikumppanit saavat sinut häpeilemään, mutta voin kertoa, ettei sinun tarvitse minun puolestani hävetä. Seksikumppaneita joitakin kymmeniä, ikää 40, seksitauteja nolla, hauskaa täysillä!
Jännä tämä myötähäpeä, jota jotkut päättävät tuntea. Vielä kerran: kehoni on minun, "tavarani" on minun enkä anna kenenkään keskiaikaisen mielipiteen määritellä minua. Itselläni ei myöskään herätä minkäänlaisia tunteita sinun tai kenenkään muun kumppaneiden määrä, koska yhtä lailla se on sinun oma asiasi.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 00:46"]
[/quote]
Kiitos, nimenomaan näin. Oma on tavarani ja aivan hyvin voin katsella itseäni peilistä. Harmi että olet noin estoinen, että oikein toistenkin seksikumppanit saavat sinut häpeilemään, mutta voin kertoa, ettei sinun tarvitse minun puolestani hävetä. Seksikumppaneita joitakin kymmeniä, ikää 40, seksitauteja nolla, hauskaa täysillä!
Jännä tämä myötähäpeä, jota jotkut päättävät tuntea. Vielä kerran: kehoni on minun, "tavarani" on minun enkä anna kenenkään keskiaikaisen mielipiteen määritellä minua. Itselläni ei myöskään herätä minkäänlaisia tunteita sinun tai kenenkään muun kumppaneiden määrä, koska yhtä lailla se on sinun oma asiasi.
[/quote]Ei ole haittaa kunhan luotettavien ihmisten kanssa panee ja omasta tahdosta.
16 vuotta ja 2 joista toinen tuttu joka vei neitsyyden ja toinen kahden illan juttu. Molempien kanssa siis 2 kertaa. Ja minä kun joskus luulin olevani tulevaisuudessa esim. 40v ja neitsyt :D
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:02"]37 ja 2
[/quote] jaa niin. enemmänki ois kelvannu muttei aikanaan herunu.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:09"]53 ja 3 [/quote] Ei se järvikään soutamalla kulu
[/quote]
Miesten keksimä metafora ja kertoo siitä, että ne eivät tiedä naisista yhtään mitään. Keksin tässä uuden: Järvi on yleensä kauniimpi ilman yhtäkään soutajaa, mutta harvinaisessa tapauksessa järvelle saapuu soutaja, joka sulautuu veneineen järven sineen ja vene lipuu järvellä airojen koskettaessa kevyesti vettä.