Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhaastattelussa: jatka lausetta "minä olen.."

Vierailija
03.09.2015 |

Oletetaan että haastattelussa pyydettäisiin jatkamaan lausetta "minä olen..". Kerronko siis tiivistettynä itsestäni ja elämästäni vai alanko kehua itseäni esim minä olen xxx ja tulen xxx ja olen luotettava ja rehellinen ym.
Miten itse käsittäisitte tuon? Miten siihen tulisi vastata?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen" on Kotiteollisuuden vanha kappale.

Vierailija
2/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tie, totuus ja elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana

Vierailija
4/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä, mitä jo on kertonut. Olen jatkanut "vuonna 2009 valmistunut luokanopettaja, joka on viimeiset 5 vuotta ollut opettajana Kangasvuokon ala-asteella Kiltalammella". Mutta jos jo on kertonut itsestään työasiat, niin sitten vastaisin, että "minä olen pitkäpinnainen kasvatusalan ammattilainen".

Ei tuohon ole oikeaa vastausta, kaikki riippuu siitä, mitä jo on kerrottu.

Vierailija
5/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:28"]Riippuu vähän siitä, mitä jo on kertonut. Olen jatkanut "vuonna 2009 valmistunut luokanopettaja, joka on viimeiset 5 vuotta ollut opettajana Kangasvuokon ala-asteella Kiltalammella". Mutta jos jo on kertonut itsestään työasiat, niin sitten vastaisin, että "minä olen pitkäpinnainen kasvatusalan ammattilainen".

[/quote]

No olenhan jo työhakemuksessa kertonut itsestäni ja koulutuksestani ja kokemuksestani.. Siksi kysyinkin kun mielestäni haastattelijan pitäisi jo tietää vastaus jos on lukenut hakemukseni.

Vierailija
6/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinun Herrasi

Vierailija
7/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen,sinä olet.

Vierailija
8/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuleva työntekijäsi, henkilö jota haet

Vierailija
9/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oikeassa

Vierailija
10/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:28"]Riippuu vähän siitä, mitä jo on kertonut. Olen jatkanut "vuonna 2009 valmistunut luokanopettaja, joka on viimeiset 5 vuotta ollut opettajana Kangasvuokon ala-asteella Kiltalammella". Mutta jos jo on kertonut itsestään työasiat, niin sitten vastaisin, että "minä olen pitkäpinnainen kasvatusalan ammattilainen".

[/quote]

No olenhan jo työhakemuksessa kertonut itsestäni ja koulutuksestani ja kokemuksestani.. Siksi kysyinkin kun mielestäni haastattelijan pitäisi jo tietää vastaus jos on lukenut hakemukseni.
[/quote]
No tuossahan selvitetään kuinka rehellinen olet ollut ja kerrotko asiat samansisältöisesti vai teeskenteletkö jotain muuta.

Vierailija
11/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:28"]Riippuu vähän siitä, mitä jo on kertonut. Olen jatkanut "vuonna 2009 valmistunut luokanopettaja, joka on viimeiset 5 vuotta ollut opettajana Kangasvuokon ala-asteella Kiltalammella". Mutta jos jo on kertonut itsestään työasiat, niin sitten vastaisin, että "minä olen pitkäpinnainen kasvatusalan ammattilainen". Ei tuohon ole oikeaa vastausta, kaikki riippuu siitä, mitä jo on kerrottu. [/quote] No olenhan jo työhakemuksessa kertonut itsestäni ja koulutuksestani ja kokemuksestani.. Siksi kysyinkin kun mielestäni haastattelijan pitäisi jo tietää vastaus jos on lukenut hakemukseni.

[/quote]

Moneenko työpaikkaan olet ollut haastattelussa? Ne lukee monta hakemusta eikä muista, kuka kirjoitti mitä. Ne voi samantien unohtaa, että olet valmistunut viime vuonna (vaikka sen äsken sanoit) ja kysyy heti perään, että koska aiot valmistua. Ei niillä ole hakemuksista hajuakaan, vaikka ne on niillä nenän edessä.

Vierailija
12/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Herra  (työnantaja) sinun palvelijasi.

Vierailija
13/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnhakija.

sä oikeasti tarvit apua tälläseen :-).

Vierailija
14/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nyt hieman hermona. 

Vierailija
15/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Olen on tosi hyvä lehti. Muut mediat vaikenevat täysin esim. Atlantislaisten biologisista eroavaisuuksista nykyihmiseen (mm. sormien lukumäärä) tai yksisarvisten kanssa telepaattisesti kommunikoinnista.

Vierailija
16/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen isokyrpäinen valiosonni, oi ihana naispomoni, nussin sinua viikottain, jos tahdot.

Vierailija
17/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies.

Vierailija
18/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan suostunu tämmösiin pelleilyihin myyn ammattitaitoani ilman sirkustemppuja. Aina on kelvannut.

Vierailija
19/19 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pikkukoika posteljooni, posteljooni, posteljooni,

ja minä olen pikkupoika posteljooni ja kiertelen ympäri suomenmaan.

Minäpä se jakelen ne kirjeet ja muut, ne kirjeet ja muut, ne kirjeet ja muut.

Minäpä se jakelen ne kirjeet ja muut, ja naurussa ompi tyttöjen suut.

Eikä mua ilahduta mikkään muu, ei mikkään muu, ei mikkään muu,

kuin siniset silmät ja naurava suu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi