lähihoitajan Katu jakso?!
Kuinkahan vaikea on päästä läpi lähihoitaja kouulutuksen Katu jaksoa?
aikuispuolella ja näyttönä..näin muutaman viikon koulua käyneenä tuntuu ettei vaan tajua mitään...
varmana hylsy tulee...
Kommentit (6)
joo sitä meinaan...meilä alko tällä..kamalan sekavaa teoriaa..
Siis mitä? Sekavaa teoriaa vauvan kehitysheijasteet ja karkea- ja hienomotoriikan kehittyminen? Joo o, odotas vaan hoidon ja huolenpidon jaksoa.
Ei meillä vaan oo tollasista ollut mitäään puhetta...ainoastaan sosiaalipolitiikkaa ja lähihoitajan historia ja nykyhetki...ja kohta tentti ja harjoittelu alkaa lokakuun puolessa välissä että joo...
mitään muuta ei oo vielä ollu....lapsista mä en muutenkaan tiedä etutkäteen mitään...teoriassa tai käytännössä muista aihe ja osa alueista mitä koulutuksessa on tiedän jo enemmän
Minä tein tuon osion harjoittelun ja näytön vanhusten hoivakodissa ja siinä oli vähän haastetta. Muuten helpoin osio.
toki meillä on kaksi katu ainetta nyt menossa ja toisessa päästiin vauhtiin tällä viikolla tunnin verran. Toisessa ainoastaan sosiaalipolitiikkaa yms...ei mitään muuta. Kukaan ei ole tuon toisen aineen tunneilla oppinut mitään
Varmaan helpoin jakso, jos tarkoitat Kasvun tukemista ja ohjausta. :D Mullakin se just menossa, olen jo suorittanut Kuntoutumisen tukemisen.