Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos perheen 14 v sairastuu oksennustautiin, 4 v on PAKKO viedä päiväkotiin.

Vierailija
22.03.2022 |

14 vuotiaan sairastumisen takia vanhempi ei saa jäädä kotiin. meillä töissä lapsen sairastumispossalon ikäraja on 10 v.
4 vuotiasta ei saa jättää ilman vanhempaa kotiin sairaan 14 veen kanssa. eli PITÄÄ viedä päiväkotiin.

vanhempi voi jäädä kotiin vasta 4 vuotiaan sairastuttua.

että turhaan syyttelette!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/11 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se 4-vuotias on terve, tietysti saa viedä hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on syytellyt? Eikö se 4-vuotias menisi päiväkotiin joka tapauksessa?

Ja eikö 14-vuotias osaa itsekseen potea oksennustautia?

Vierailija
4/11 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Ja jos et halua niin aina voi ottaa palkatonta

Vierailija
5/11 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tässä etusivulla näkyi aloitus, jossa kysyttiin, miksi viedään lapsia päiväkotiin, jos perheessä on oksennustautia.

Vierailija
6/11 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästä syystä yrjötauti ja norot leviää kuin kulovalkea. Vanhemmat vie pöpöt töihin ja 4v päiväkotiin...

Vierailija
7/11 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tästä syystä yrjötauti ja norot leviää kuin kulovalkea. Vanhemmat vie pöpöt töihin ja 4v päiväkotiin...

Niin, sen nyt ymmärtää jos on oikeesti pakko. Eihän koko perhe voi joka sairastumisesta kotona nököttää odottamassa, et tuleeko kaikille vai ei.

Mut kun on niitä virikehoitoonki vieviä. Todella hölmöä touhua.

Vierailija
8/11 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran norovirus ja koko perhe sairasti sen mutta onneksi oli loma niin ei tarvinnut sairastuttaa muita töissä ja päiväkodissa. Poika 3v sairastui Ma ensin. Sitten minä ja mies Ke. Tytär tuli leiriltä kotiin Pe ja hän sairastui heti La vaikka olin kuurannut koko talon.

Vierailija
9/11 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa TESsissä on pykälä, jonka mukaan saa yhden palkallisen poissaolopäivän yli 10 vee perhenjäsenen sairastumisen takia. Enemmänkin vapaata saa, mutta niistä ei saa palkkaa.

Vierailija
10/11 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tässä etusivulla näkyi aloitus, jossa kysyttiin, miksi viedään lapsia päiväkotiin, jos perheessä on oksennustautia.

Syyteltiinkö sinua sitten, kun kerroit ettet voi jäädä 14-vuotiaan lapsen sairauden vuoksi pois töistä?

Vierailija
11/11 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmisten pitäisi opetella neuvottelemaan itselleen parempia työsopimuksia, eikä aina vaan kulkea niillä valmiilla ikälopuilla, jotka eivät enää palvele tätä päivää.

Mieheni sairastui vatsatautiin, mä ilmoitin töihin välittömästi, että mä jään kotiin myös omalla ilmoituksella. Kukaan ei halua vatsatautia.

Ihan hyvä veto toi oli. Olisin sinä yhtenä päivänä päivänä tartuttanut koko henkilökunnan ja osan asiakkaista. Mulla nimittäin alkoi jumalaton vatsatauti ns. työpäivän jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi