Ovatko iPhonet oikeasti näin surkeita? Miten helvetissä niin moni suostuu maksamaan näistä?
Luulin, että käyttäjien määrä olisi merkki laadusta. Oi ei. Siis iPhone on heittämällä hinta-laatu-suhteeltaan surkein puhelin mikä minulla on koskaan ollut. Onko oikeasti normaalia, että akku loppuu kun on vähänkään kylmä? Ei tarvitse olla edes pakkasen puolella. Juuri oli 60% pakkasta, pidin näyttöä kädessä kun piti katsoa karttaa ja meni 5 minuuttia kun puhelin sulkeutui kylmyydestä. Siis oikeasti, eihän tällainen puhelin ole käyttökelpoinen tällaisessa ilmastossa? Akku huollettu jo kerran, uudella akulla ihan sama meno.
Miten näitä puhelimia on tarkoitus käyttää? Puhelinta tarvitsee nykyään kaikkeen, siellä on mm. matkalippuni. Jos akun kestoon ei voi luottaa ollenkaan niin eihän tästä mitään tule. Mikään muu puhelimeni ei ole ollut tällainen vikasiedoton romukasa.
Kommentit (27)
Oma iPhone sammuu kun on noin -5 pakkasta. Ostettu syksyllä joten akun pitäisi vielä toimia. Pieni pettymys kyllä. Bussiin kun nousee niin pidän taskussa kunnes sisällä jotta voin näyttää lipun.
Vierailija kirjoitti:
Omassa alle vuoden käytössä olleessa iPad 2020:ssa akku kuluu nopeasti. Jossakin luki, että akku voisi kestää jopa 10 tuntia. Noh, ei todellakaan kestä. En aio enempää omenafirman laitteita ostaa kun käytänkin tätä vain netissä surffailuun ja ohjelmien katsomiseen suoratoistopalveluista. Älypuhelinta en ole koskaan omistanut. Käytän Nokia-merkin näppäinpuhelimia ja nykyisin käytössä oleva puhelimeni taisi maksaa noin 30 euroa.
Olen myös tänäkin talvena kuunnellut hyvinkin kylmällä ilmalla ulkona kävellessäni tuolla puhelimella radiota, toki puhelin on ollut taskussa, mutta puhelimelle ei ole käynyt mitään. Oikeasti nämä puhelimet ovat kestävämpiä kuin kalliit älypuhelimet.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää iPhoneissa lainkaan käyttökokemuksesta, joka tuntuu olevan suunniteltu - anteeksi karkea ilmaisuni - vanhuksille ja vammaisille.
Androidia pystyy sentään kustomoimaan mieleisekseen.
Kaksi Androidia ollut enkä niiden logiikkaan kyllä päässyt perille. Olen kyllä 60v mutta en vammainen😂
iPhone on siitä hyvä ettei tarvi pelleillä eri appien kanssa, vaan sitä on helppo käyttää.
Android on varakännynä. Temppuilee koko ajan, heittää pois ohjelmista, ei pysty katsomaan telkkaria. Mitäs vielä. Niin siinä on takuukin voimassa mutta myyjätkään, kaksi mieshenkilöä eivät ymmärtäneet sen päälle yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Omassa alle vuoden käytössä olleessa iPad 2020:ssa akku kuluu nopeasti. Jossakin luki, että akku voisi kestää jopa 10 tuntia. Noh, ei todellakaan kestä. En aio enempää omenafirman laitteita ostaa kun käytänkin tätä vain netissä surffailuun ja ohjelmien katsomiseen suoratoistopalveluista. Älypuhelinta en ole koskaan omistanut. Käytän Nokia-merkin näppäinpuhelimia ja nykyisin käytössä oleva puhelimeni taisi maksaa noin 30 euroa.
Mulla on kolmas omenatabletti jo menossa. Suoratoistopalvelua käytän, ja joskus tätä av:ta selaan. Ei ongelmia.
Ensimmäisen akku kesti viikon lataamatta
Toinen mini iPad oli tosi hyvä ja kivan kokoinen
Kolmannen joutuu lataamaan päivittäin. Tosin se on käytössä 10 tuntia päivässä. Ei haittaa kun en kanniskele mukana.
Vierailija kirjoitti:
Koska muoti...
Rakas aviomies osti minulle uuden iPhonen, jotta voidaan face timeta. <3
Olisko vaikka siksi, että ap väittää kaikkien iPhonien olevan paskoja vaikka kyse on viallisesta kappaleesta? Jos se olisi mikä muu tahansa, toimisiko samallatavoin? Tuskin.