Haluan elää koko elämäni sinkkuna kissojen kanssa
Kommentit (22)
Niin minäkin, ja olen elänytkin jo pitkään.
Minulla on tällä hetkellä kolme, menetin yhden vajaa vuosi sitten. Eli 13-vuotiaaksi mutta sairastui vakavasti.
Nyt yksi tyttö on 14 ja kaksi poikaa vuoden ikäisiä.
Mulla on tällähetkellä 1 kissa, 11 vuotias 😽 toinen kissa sairastu syöpään 11 vuotiaana, niin sille piti antaa nukutuspiikki 😭
Mäkin. Pari koiraa voi lisätä myös joukkoon sillä tykkään myös niistä ja kissat voi tottua niihin.
T: aspergerdiagnoosin 8-vuotiaana saanut ensi viikon maanantaina 28 vuotta täyttävä nuorimies
KIssat on mukavia ja rauhallisia kavereita ja usein niistä saa pitempiaikasen kaverin, (kuin ihmiskaverista) Kissa voi elää yli 20 vuotiaaksi. Minulla 17v ja 8v kissat
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Näin ei kukaan mies vahingossakaan sekannu sinun seuraan.
Kyllä meistä miehistäkin monet on kissaihmisiä. No väkisin en mene ap:ta ahdistelemaan jos ei kerran halua.
Tuohon on parasta. minulla on 11 vuotiaasti asti kissa joka eli 18 vuotiaaksi. Kyllä oli vaikeaa hänen menetys mutta oli kyllä parasta lapsuudessa ja nuoruudessani koko kissa, hänestä sai niin paljon iloa ja naurua ja lämpöä ja kissa poistaa myös stressiä kun se kehräys rentouttaa. Kissat ovat parhaita!
Oikein hyvä otsikko ja oikein hyvä elämäntapa! Jes! Onneksi on saman henkisiä ihmisiä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällähetkellä 1 kissa, 11 vuotias 😽 toinen kissa sairastu syöpään 11 vuotiaana, niin sille piti antaa nukutuspiikki 😭
❤️
Mikä estää? Minä olen elänyt sinkkuna lähes 50 vuotta ilman kissoja.
Samoin. En ota naista riesakseni enää. Never again. Kolme kissaa riittää hyvin seuraksi. M25
Mullakin ollut aina kissa. Pysynyt luottamuksella rinnalla aina vaikka parisuhteet eläneet.
Ilman hurinaa ei ole elämää :)
😻