Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Litistätkö pahviroskia "tarpeeksi"?

Vierailija
22.03.2022 |

MInä vain sinne päin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä jos edes vähän. Meillä taloyhtiön järjen jättiläiset heittävät pahvilaatikkonsa kokonaisina molokiin. Sellaiset 5 kpl kauppatilauksen pahvilaatikoita täyttääkin jo kummasti astiaa, ja sitten muut asukkaat odottelevat seuraavaa tyhjennystä jotta saavat omat pahvinsa hävitettyä.

Mitä jos raahasivat läskiperseensä joskus fyysisesti sinne kauppaan. Ei tule pahviroskaa.

Vaikka en koskaqn tilaile mitään ja minä ja läskiperseeni käymme aina ruokaostoksilla kaupassa, kyllä sitä pahviroskaakin tulee. Mutta mielummin pahvi- kuin muoviroskaa.

Vierailija
22/25 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä jos edes vähän. Meillä taloyhtiön järjen jättiläiset heittävät pahvilaatikkonsa kokonaisina molokiin. Sellaiset 5 kpl kauppatilauksen pahvilaatikoita täyttääkin jo kummasti astiaa, ja sitten muut asukkaat odottelevat seuraavaa tyhjennystä jotta saavat omat pahvinsa hävitettyä.

Se minun laatikkoni voi olla litistämätön, mutta se on tungettu täyteen litistettyjä purkkeja ja laatikoita. Tosin ei meillä ole molokeja kuin sekajätteelle ja paperinkeräykselle. Yhtä kolmesta molokista suunnitellaan kai vaihtaa muovinkeräysastiaksi. Pahvinkeräyslaatikoita tuli kolmas kappale. Vaihdoissa on aina hankalaa se, että ihmiset laittaa sinne sitten väärää jätettä, kun ovat sitä aina ennenkin laittaneet juuri siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiltelen mattoveitsellä isot boksit levyiksi ja lyttään pienemmät, jotta mahtuu paremmin. Ne itsekkäät laiskurit jotka vain heittävät laatikot keräysboksiin, eivät tietenkään välitä siitä että taloyhtiölle tulee kuluja, kun tila täyttyy nopeammin. Samat laiskurit heittävät koronamaskeja nurtsille. Voisin tintata sellaista.

Vierailija
24/25 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litistän niin pieneksi kun saan. Isosta muuttolaatikostakin saa maitotölkin kokoisen. 

Vierailija
25/25 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Litistän sen verran hyvin, ettei tarvitse olla koko ajan tyhjentämässä asunnosta pahviroskista. Kunnolla kun litistää, ei koko ajan tarvitse laukata roskiksella.

Minulla on ihan sama idea, jotta ne kotona kertyvät pahvipakkaukset mahtuvat pienempään tilaan. Olen aina litistänyt mm. maito- ja tuoremehupurkit, jotta niissä ei ole turhaa ilmaa sisällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi