Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komeaksi luokiteltava mies! Häiritseekö naisten jatkuva huomio myös väärissä paikoissa?

Vierailija
22.03.2022 |

Näin taas eilen erään komean miehen, joka varmasti saa liikaa huomiota töissä ja varmaan muuallakin. Sellaisia käy melkein vähän sääliksi, eivät saa olla rauhassa ja joku aina ajattelee heitä komeuden kautta.

Moni nainen osaa samaistua tähän, koska on itse ollut nuori, jolloin kaikki miehet olivat lääpällään.

Eli komeaksi luokiteltavat miehet, kertokaa kokemuksia naisten häiritsevästä huomiosta väärissä paikoissa ja yleisestikin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö palstalla ole komeaksi luokiteltavia miehiä, kun ei tullut vastauksia?

Vierailija
2/4 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Ei edes se, että vanhemmat pubiruusut puristelevat perseestä ja pyrkivät muutenkin iholle humalassa. Johtuu varmaan siitä, että olen aina niin paljon suurempi ja vahvempi, ettei tilanteeseen liity (väki)vallan aspektia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse. Ei edes se, että vanhemmat pubiruusut puristelevat perseestä ja pyrkivät muutenkin iholle humalassa. Johtuu varmaan siitä, että olen aina niin paljon suurempi ja vahvempi, ettei tilanteeseen liity (väki)vallan aspektia.

Eikö oikeasti tuo häiritse? Luulisi, että olisi sekä nöyryyttävää että raivostuttavaa! N

Vierailija
4/4 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö oikeasti tuo häiritse? Luulisi, että olisi sekä nöyryyttävää että raivostuttavaa! N

Aina on ollut helppoa hätistellä ne matkoihinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän