Haluaisin ostella kaikkee netistä , mut ei oo rahaa ..
Kommentit (18)
Mulla päinvastainen ongelma eli rahaa olisi, mutta ei mitään kiinnostavaa ostettavaa.
Mun yhdellä kaverilla on. Hän ostaa tilille ja on täysin pulassa osamaksujensa kanssa.
Välillä on ottanut pikavippejä voidakseen maksaa vuokransa.
Ystävät on pelastaneet hänet jo monta kertaa mm. takaamalla halpakorkoisen pankkilainan.
Nyt ei enää auteta. Mistään ei opi.
Sama täällä ap. seuraavaa "tilipäivää" odotellen.
Ei tippaakaan olen ostolakossa kaikki turha ostaminen vaan ahdistaa
Vierailija kirjoitti:
Ei tippaakaan olen ostolakossa kaikki turha ostaminen vaan ahdistaa
Huomaa oman ikääntymisen juuri siitä, kun tajuaa että lisää ei aina tarkoita parempaa. Kaikessa tavarassa ja omaisuudessa on aina oma hommansa: jonnekin se pitää laittaa, varastoida, huoltaa, ylläpitää jne. Ehkä tullut järkeä päähän, en tiedä?
Olet fiksu kun et osta, jos rahaa ei ole :)
Vierailija kirjoitti:
V I N K K I
- mene vaikka töihin
Se on RÖIHIN!
RÖH, RÖH, RÖIHIN.
EI OLE SAMAA ONGELMAA! On rahaa mutta en keksi mitään mitä tilaisin netistä. Viime viikolla tilasin kissan ruokaa zoo+ 400€:lla joten sitäkään ei tartte nyt liki vuoteen tilata.
Sulla ei ole rahaa juuri sen takia, kun haluat ostella kaikkea netistä, pälli!
USAssa on paljon kauppoja joissa kaikki maksaa $1.25.
Kaupan alalta irtisanotaan 25000 seuraavan 8 vuoden aikana.
Eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa, mutta heillä on jo ikää. Mistä parturit, ravintolat, kahvilat ja kaupat taikoo asiakkaita 10 vuoden päästä, kun eläkeläisiä on kuollut. Nuorempia laitetaan työkokeiluihin eikä ole rahaa partureihin jne. Työikäisiä on vähemmän kuin eläkeläisiä.
Nyt kesällä kyllä ruoan hintakin kaksinkertaistuu, että moni varmaan vähentää muusta.
On sama ongelma koska ostaisin loputtomasti. Tässä yritän herättää kriisitietoisuuttani. Ja rahaa ei ole koska ostelen netistä. Pärjäisin erinomaisesti jos lopettaisin. Pälli tässä nimenomaan ollaan.
Digitaalisen nomadin unelma on saavuttaa taloudellinen riippumattomuus ja tehdä vapaa-ajallaan mitä haluaa. Juuri tämä tekee etätyöstä loistavan mahdollisuuden niin monille ihmisille: mahdollisuus tehdä jotain, mitä rakastat, ja samalla tienata tarpeeksi rahaa elättääksesi itsesi. Tietyillä alueilla korkeat elinkustannukset voivat kuitenkin tehdä tästä unelmasta vaikean tai jopa mahdottoman, jos sitä ei hoideta oikein. Viitteet ja tiedot: https://www.winnerz.com/
Ei ole rahaa edes ruokaan, ihan pa.