Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vaihtoehtosi olisivat nämä, kumman valitsit? (lääkkeet)

Vierailija
21.03.2022 |

Jos sulla ois keskivaikea/ajoittain vaikea masennus, johon olisi löytynyt tepsivä lääke, mutta toisaalta lääke haittavaikutuksena aiheuttaisi lieviä paranoideja ajatuksia josta olisit tietoinen ja pysyisi kontrollissa, jatkaisitko käyttöä?

Henkilö on n. 30, naimisissa, yksi lapsi joka kouluikäinen. Masennuslääke parantanut toimintakykyä selvästi, muut masennuslääkkeet eivät yhtään, monia kokeiltu jo .

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaistyyppiset ajatukset (esim. kaikki inhoavat minua, kaikki haluavat minulle pahaa) johtuvat usein äärimmäisestä stressistä. Vetääkö tuo lääke sua jotenkin ylikierroksille..? Millä tavalla koet sen kohentavan mielialaasi? Kyselen kun koitan vaan ymmärtää paremmin.

Vierailija
2/3 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainoharhaistyyppiset ajatukset (esim. kaikki inhoavat minua, kaikki haluavat minulle pahaa) johtuvat usein äärimmäisestä stressistä. Vetääkö tuo lääke sua jotenkin ylikierroksille..? Millä tavalla koet sen kohentavan mielialaasi? Kyselen kun koitan vaan ymmärtää paremmin.

En ole aloituksessa kuvailtu henkilö vaan läheinen. Ei hän vaikuta olevan ylikierroksilla. On kertonut kaikki vihaa mua tms. ajatuksista, mutta ihmettelee niitä itsekin sekä ymmärtää niiden olevan perusteettomia. Lääke Voxxra.

Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloituksessa kuvailtu henkilö vaan läheinen. Ei hän vaikuta olevan ylikierroksilla. On kertonut kaikki vihaa mua tms. ajatuksista, mutta ihmettelee niitä itsekin sekä ymmärtää niiden olevan perusteettomia. Lääke Voxxra.

Aloittaja

Hmm. Onko siis kuinka kauan käyttänyt tuota Voxraa? Jos alle 2kk niin tuo saattaa mennä vielä ohikin. Tosi vaikea ottaa sen enempää kantaa, pitäis kysellä tältä ihmiseltä itseltään näitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän