Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osallistuuko täällä kukaan Ua:n nettiar…jaan?

Vierailija
21.03.2022 |

Meillä teini osallistuu ja tänään palautettiin koe, joka meni täysin penkin alle. Puhisi vihoissaan ja lupasi lukea uusintaa varten. Teini on ollut varmaan siitä lähtien kun sai koneen, nörtti. Ei häntä saanut ennen sitäkään mihinkään ryhmäharrastuksiin.

Pitäisikö minun puhua hänelle, että kannattaisi pitää taukoa tuossa Ukrai..n auttamisessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna osallistua, nyt on ollut niin paljon kriisejä että jos tuo helpottaa teinin oloa, se on tärkeintä. Seuraavaan kokeeseen muistutat lukee ajoissa.

Vierailija
2/5 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään muulla tullut tällaisia ongelmia? Minä en ole edes vihainen vaan pjåhoillani teinin puolesta. Tietenkin hänen pitää hoitaa koulunsa. Hän kokee tuon homman ainoana keinona auttaa heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna osallistua, nyt on ollut niin paljon kriisejä että jos tuo helpottaa teinin oloa, se on tärkeintä. Seuraavaan kokeeseen muistutat lukee ajoissa.

Hänellä sodan aiheuttama ahdistus helpotti kun pääsi noihin hommiin. Hänelle minun neudoni mindfulnessista olivat yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
4/5 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna teinin toimia. Kaikki eivät ole kiinnostuneita alkoholista, tupakasta ja kotibileistä.

Vierailija
5/5 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin jotain mielekästä ajankulua teinillä.