Ongelmana jatkuva muuttaminen koska joka paikassa ahdistaa
Ei tämä muuten olisi ongelma, mutta kun on lapsiakin. Lapset on nyt 10 ja 12, ja olemme muuttaneet seitsemän kertaa talosta ja kaupungista toiseen. En sopeudu mihinkään, en viihdy missään kauempaa, olen onneton. Vaikka kuinka koitan ajatella lasten parasta, niin paha ahdistus pistää taas laittamaan kamat kasaan. En tiedä mistä löytyisi paikka missä löytäisin rauhan.
Kommentit (27)
Mun äidilläni on tuo sama, jos osasin laskea oikein, olen asunut 25 eri asunnossa ja olen nyt 35-vuotias. Nyt hiljattain muutimme perheenä ihan hyvästä syystä ja edellisessä kodissa asuimme 4,5 vuotta, joten kyllä tämä on onneksi kohdallani rauhoittunut, mutta siitä on ollut vaikea päästä irti.
Vierailija kirjoitti:
Mun äidilläni on tuo sama, jos osasin laskea oikein, olen asunut 25 eri asunnossa ja olen nyt 35-vuotias. Nyt hiljattain muutimme perheenä ihan hyvästä syystä ja edellisessä kodissa asuimme 4,5 vuotta, joten kyllä tämä on onneksi kohdallani rauhoittunut, mutta siitä on ollut vaikea päästä irti.
Lisään vielä sen verran, että on tuossa 10 eri kaupunkiakin, tosi ”kiva” oli varsinkin kouluiässä, kun aina vaihtui kaikki kuviot. Ja ainakin kaksi muuta asuntoa vielä muistin listalle, eli tuo 25 olikin kolmekymppiseen mennessä.
Tiedän kuka olet. Haet joka vuosi maksusitoumusta vuokratakuuseen ja muuttofirmaan meidän sossusta, sillä Kela ei myönnä niitä kuin välttämättömiin muuttoihin. Tiedoksesi, että ei niitä tulla vieläkään sinulle sossusta myöntämään vaan joudut ne itse taaskin maksamaan pikavipillä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsille tuollainen on haitallista, he eivät saa juurtua mihinkään.
Sun pitää kestää se ahdistus, ja ajatella lasten parasta.
Miksi pitäisi juurtua johonkin? Turhaa riippuvaisuutta jostain paikasta.
Ei ole lapselle haitallista jos ei siitä puheilla sitä tee.. pääasia että on turvallinen aikuinen saatavilla ja siinä pysyvä suhde. Lapset ovat sopeutuvaisia.
Terapiaa sun pitäisi saada, ja toimiva lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsille tuollainen on haitallista, he eivät saa juurtua mihinkään.
Sun pitää kestää se ahdistus, ja ajatella lasten parasta.Miksi pitäisi juurtua johonkin? Turhaa riippuvaisuutta jostain paikasta.
Ei ole lapselle haitallista jos ei siitä puheilla sitä tee.. pääasia että on turvallinen aikuinen saatavilla ja siinä pysyvä suhde. Lapset ovat sopeutuvaisia.
Lapset sopeutuu ja aikuisena käyvät sitten terapiassa. Mitä vanhempi lapsi, sen tärkeämpiä itse valitut ystävät. Voisiko aikuinen sopeutua?
Me kyllä muutettiin aina viiden vuoden välein samala alueella ja lapsilla samat koulut.Omistuasunto, pientalo. Aina saatiinn voittoa. Nyt on asuttu tässä jo 15 vuotta. Pk seutu kyseessä. Mökkiä ei olla koskaan vauhdettu. Lapset ovat aikuisia ja vielä on vanhat päikkärikaverit. Se muuttaminen jää jotekin päälle. Onhan se hyvä siivouksen kannalta.