Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä te Stadin pienituloiset, yksinhuoltajat, työttömät jne. TULETTE TOIMEEN?

Vierailija
21.03.2022 |

Saatteko te kaikki tukia? Ja tarkoitan nyt että todella elätte pelkällä palkalla, siis ettei ole muita tulonlähteitä. Itsekin haluaisin sinne mutta kun ei ole varaa. Olen hoitaja jolla kaksi lasta. Velkaa ei ole, mutta ei palkka mitenkään riitä pkseudun vuokriin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käteen mitään jääkään eikä mitään voi tehdä.

Vierailija
2/10 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita. Minulla riittää rahat ruokaan ja käyttötavaroihin. En ole 2 vuoteen käynyt hampurilaisella tai kahvilla. Syon ja keitän kahvin kotona. Elämä on ihan kotoisaa ja mukavaa näinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä Hekalta auttaa paljon. Itse sinnittelin Hoasilla niin pitkään kuin pystyin, vaikka olin ihan keskituloinen palkansaaja. Näin retrospektiivinä olisi pitänyt ostaa kämppä, ihan mikä tahansa kämppä tuolloin.

Vierailija
4/10 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartiainen Anto 350000 ukrainalle. Omille ei Anna mitään.

5/10 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienipalkkaiset Hesassa saavat kyllä melkein poikkeuksetta esim. asumistukea. Minä en enää ole työelämässä vaan eläkkeellä ja minulla on kohtuullinen vuokra ja saan asumistukea. Vuokran jälkeen elämiseen jää ihan kohtuullinen summa, jolla tulen toimeen. Sanoit olevasi hoitaja, jolla on kaksi lasta. saat siis myös elatustuet ja lapsilisät palkkasi lisäksi. Tarkasta Kelan laskureista esim. mahdollisuutesi asumistukeen. Mutta totta tuo mitä aiemmat kommentoijat ovat sanoneet: eli ei paljon ylimääräistä jää. Itsekin olin yksinhuoltaja ja vaikka palkka oli kohtuullinen ei ylimäristä jäänyt, kun ei tukia saanut.

Vierailija
6/10 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

San työ-eläke,on ainoa tulonläde se.Tulen sillä toimeen . Vaikka joku tilasto ihmisten vuosi tuloista, Sen mukaan kuulun Suomen köyhiin.Asun vuokralla Heka, pieni asunto.Minulle riitää se, mitä minulla on.Enkä vertaa itseäni muihin.Olen kiitolinen on koti,sähkö, vesi tulee hanasta ja lämpöä on riittävästi. Jääkapissa on aina ruokaa.Kaikilla ei ole niitäkään.Kiitollinen nukun yöni hyvin,johtuu ulkoilen paljon,uskon sillä on yhteys uneeni. Pidän myös päivä rytmin aina.Helppoa kun olen aamun virkku ja illan torkku.

Vierailija
7/10 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela, sossu, leipäjonot

Vierailija
8/10 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja saisin sen saman 500e käyttörahaa missä tahansa paikkakunnalla.

Vierailija
9/10 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on päivätyötä tekevä kahden lapsen yh ja saa asumistukea Helsingissä.

Vierailija
10/10 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon myös tilanne kun lapset kasvavat. 17-vuotiaasta ei saa enää lapsilisää, 18-vuotiaasta ei elatusmaksua.,ellei lasten isä ole fiksu ja osallistuu kuluihin. Minulla ei. Bruttoni on 3600 eli lapseni saa opintorahaa vain 30/kk eikä mitään materiaalilisää. Onneksi asumme velattomassa kodissa sillä teinin elätys on kallista.

Tsemppiä ap. Toivottavasti pärjäät ja saat asiat järjestymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan