Kuka leikkaa hiuksenne?
Kommentit (25)
Itse napsin yleensä huonot latvat pois. Sitten pari kertaa vuodessa lapseni mummo.
Millaisethan harakanpesät näillä itse parturoivilla on. Minulla on tasapitkät hartiamittaiset hiukset, mutta en kyllä takaa näitä siisteiksi saisi itse leikkelemällä. Siksi käyn kampaajalla.
Mies. Ei tartte leikata kuin hiukan latvoista säännöllisin väliajoin.
Itse tasoita latvat. En ole kampaajalla käynyt viimeksi varmaan v 2015
Vierailija kirjoitti:
Millaisethan harakanpesät näillä itse parturoivilla on. Minulla on tasapitkät hartiamittaiset hiukset, mutta en kyllä takaa näitä siisteiksi saisi itse leikkelemällä. Siksi käyn kampaajalla.
Mulla on pitkä tukka ( laiska kun olen ja köyhäkin) ja se on aina kiinni, joten ei haittaa vaikka joku haiven vähän erimittainen olisikin.
2
Minulla on pitkät hiukset jotka pidän pitkänä. Itse leikkaan joskus kuivia latvoja, siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät hiukset jotka pidän pitkänä. Itse leikkaan joskus kuivia latvoja, siinä kaikki.
Miten usein? Paljonko kerrallaan?
Mäkin itse leikkaan, helppoa kun laittaa kulhon päähän ja sitten leikkaa sen reunoja pitkin. Tulee ihanan tasainen. Monta vuotta olen näin säästänyt parturirahat.
Kampaaja leikkaa 6-7 vkon välein. Mulla on lyhyt tukka.
Enpä ole hämmästynyt näistä vastauksista. Kun katsoo katukuvaa Suomessa, on selvää, ettei paljon kampaamopalveluihin satsata.
Käyn n. 2 kk välein värjäyttämässä ja leikkauttamassa hiukset kampaajalla.
Mä leikkaan sekä itseni että kolmen teinin hiukset. Ja kuulema pitäis leikata heidän kavereidensakin!
Itse leikkaan. Tukka vaan ponnarille ja hännästä muutama sentti pois, hyvin toimii.
Itse leikkaan.